Pek Sosyal Bir Haftadayım.

Ekim 08, 2015

Dün Atlas Sineması'nda gittiğimiz film sonrası Sahaf Festivali'ne uğradık. Bir Hayat ve bir Ses mecmuası dışında bir şey almadım ama bütün bir gün gezilebilir orada. Pazar günü bitiyor, kaçırmayın derim :)


Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Çok zahmet olmazsa ve bir daha uğrarsanız bana ''Kum Kurdu'' isimli bir kitap sorabilir misiniz? Yazarı Asa Lind. Bu bir seri. 3 kitaplık. Daha Fazla ve Daha da Fazla Kumkurdu isimli 2. ve 3. kitap var ama 1. yi bulamıyorum hiç bir yerde. Çok mutlu olurum uğrayabilirseniz.

    YanıtlaSil
  2. ah keşke gezip görme şansım olsaydı!
    ne iyi yapmışsın..

    YanıtlaSil
  3. Ya ne güzel br sözmüş bu böyle ..

    YanıtlaSil
  4. Sahaf gezmeye bayılırım. Ah Handan'cığım rahmetli babam 10 yıl boyunca Hayat mecmualarını biriktirip ciltleşmişti, televizyon yok benim çocukluğumda ya hep onları okurdum, saatlerce....ne güzeldiler....Ses'i de hatırlıyorum ama Ses almazdık...hep Hayat...iyi yapmışsın:)

    YanıtlaSil
  5. beni bıraksınlar orada yaşlanayım, kıskandım valla:))

    YanıtlaSil
  6. Son resimdeki söze bayildim. Okudukca düsündürdü....düsündürdükce daha da sevdim...

    YanıtlaSil
  7. Bu yılki sahaf festivaline gitmedim. Gidersem elim boş dönemem çünkü. Ben kendimi kaybetmeden bir an evvel bitmesini bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  8. Söz çok doğru.
    İstanbul'da yaşamak böyle şeyler için çok avantajlı bazen özenmiyor değilim :)

    YanıtlaSil