Hep Aynı Noktadan Hep Aynı Manzara Olsa da Dayanamıyorum :)

Ekim 06, 2015

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Cook güzel bir görüntü ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Şule, akşamın büyülü anı :)

      Sil
  2. Çok güzel bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam mutfakta yemek yaparken işi gücü bıraktırıp dışarı çıkmama sebep oluyor Mızıka :)

      Sil
  3. Görebiliyorken bu anları her gün doya doya bakın.Zira bir gün gelip, her güzel görüntünün önüne diktikleri gibi kocaman bir beton yığını dikebilirler. Antalya'da yaşıyorum ve bu konuda çok sinirliyim gerçekten. İnşallah oralarda olmaz böyle şeyler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün, etrafımdaki güzelliklere ve özellikle de ağaçlara bakıp onların gözü dönmüş insanların gazabından korunması için dua ediyorum Yirmiiki Şubat.

      Sil
  4. Ama bu manzara da cekilmez mi yaaa...... fiüüüvvvvvv...(islik efekti):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Ayşe :)(Islık efektine bayıldım:)

      Sil
  5. Benim de vardır öyle...
    Her defasında aynı yerden gün batımına aşık olmak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşık olmamak mümkün değil Özii :) Her defasında, yeniden yeniden...

      Sil
  6. He gün görebilmek ne büyük mutluluk :)

    YanıtlaSil
  7. Işıklı bulutlar, en sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil