Dünyanın Öteki Ucuna Kaçtım

Ekim 11, 2015

İstanbul ağlamaklı bugün. Hiç keyfimiz yok yine.

Metehan'ın peşinden ormana daldım ben de..


Kulanılmayan patikalara saptım.


Suyu takip ettim.


Karanlığa ışığın süzüldüğü o köşede umudu hayal ettim...


Şöyle bir köprü kursak aramızda dedim. Sade,  güçlü, sağlam... Elele tutuşsak.


Huzur gelip bulmaz mı bizi o zaman...

Not: Metos'un bloğunda harika fotoğraflar var, biraz nefes almak isteyenler oraya.(Tık)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Bugünler davul çala çala geldi Handan'cığım, biliyorsun bloğumda hep yazdım, ordusu bitirilen ülkelerin sonu Libya, Suriye'dir. Ama ne yazsam da fayda etmiyor....ordu akp, MİT akp, hükümet akp, bir de üstüne pkk, işid, El Kaide artığı terör örgütleri böyle bir ülkenin bu iyi günleri.........parası olan kaçsın İsveç'e, Norveç'e...

    YanıtlaSil
  2. Beni de götürdün yanında sanki...
    Karanlığın köşesindeki o ışık umudumu tazeledi.

    YanıtlaSil
  3. Mete nin blogunu takip edeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel fotoğraflar bunlar böylr :)

    YanıtlaSil