Nihayet İki Fotoğraf Çekmiş :-)

Eylül 17, 2015

Metehan diyorum. Her konuda hık demiş burnumdan düşmüş fotoğraf hariç. Anası gitmiş olsaydı şimdiye bin beş yüz tane çekmişti:-)

Neyse Rüzgârdaki Yaprak'ımız bakalım nerelerdeymiş :-) 

Bu arada bir ana olarak telefonu, interneti, skaypı ve vatsapı icad edenlerin gözlerinden öper, ölenlere toprağınız bol olsun, yaşayanlara Allah ne muradınız versin demeyi bir borç bilirim.


Bu da oğluşun dönüşünü bekleyen Yumoş. Yıllar öncesinden bir yazım vardı. Bulabilirsem onu da koyacağım bu fotoğrafın yanına.

Haydi şimdi Metehan'ın yanına. Tıkla bakiim:-)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. tam annesinin oğlu, annesi kadar kibar, ince düşünceli, duyarlı. Fotoğrafa gelince e oda cinsiyet farkı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevinç:-) Evet o kadar olacak artık her halde:-)

      Sil
  2. Hemen tıklayayım daha dün bakmıştım :)
    gerçekten de bende olsam milyonlarca fotoğraf çekmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene yaz okulunda Londra'da da on beş günde on beş fotoğraf çekmemişti Nesrin :-) Karizması bozuluyor maymunun:-)

      Sil
  3. Ne güzel kareler yakalamış... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel değil mi Persephone, benden de sevgiler :-)

      Sil
  4. Oy kiyamam ben Yumos'a...boynu bükük kalmis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi yazısını buldum Ayşe :) Bak yıllar önce ne demişim :)

      Sil
  5. Yalnız ne güzel bir dili var, yalın ve akıcı. Onu okumak güzeldi annesi.

    YanıtlaSil