İlk Mektup

Eylül 04, 2015

Sen şimdi yepyeni bir heyecana yelken açmak üzeresin. Midenin içinde kelebekler kıpır kıpır. İlk defa ailenden ayrı kendi ayaklarının üzerinde duracak olmanın verdiği mutluluk ve korku.

Bilinmeyenin önünde durup, bilinen o sımsıcak yerin geri çağrısıyla daha önce görülmemiş maceraların daveti arasındaki o karışık yerdesin.

Ben hiç oradan öteye gidemedim oğluşum. Belki de senden ayrılacağımı her düşündüğümse burnum sızlasa gözlerim dolsa da adım atman için destek olmamın sebebi budur.

Hayat çok hızla geçiyor. Şimdi seni heyecanlandıran şeylerin çoğu bir süre sonra aynı etkiyi vermeyecek. Bu en harika çağını en harika geçirmen en büyük isteğim.

Seni yolcu ederken biliyorum ki benim oğluşum nerede olursa olsun doğruyu bilir, en güzeli yapar, aklım hiç onda kalmaz.

Ve diliyorum ki hayat karşına hep güzel insanlar çıkarsın, işlerin yolunda gitsin, en sevdiğin şeyleri en iyi şekilde yapasın.

Şimdi sağlıcakla git. Güzel gülümsemen, hayata pozitif bakışın ve harika kişiliğinle dünyanın öte yanındakileri de etkile tıpkı bizi etkilediğin gibi.

Annenin hep yanında olduğunu unutma. Aydedeye öpücük yolla, ben de her gördüğümde seninkileri bırakacağım ona.

Seni çok seviyorum...



Çok, çok, çok, çok, çok, çok, çok, çok, çok, çok....

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Ne kadar anlamlı. Ah ahhh...
    :)

    YanıtlaSil
  2. Gozlerim doldu.sanki kizimi yolluyorum.Allah iyi insanlarla karsilastirsin.hersey guzel olsun mutlu olsun.basarilar yakisikliya.

    YanıtlaSil
  3. Gözlerim doldu....şu anki halini çok iyi anlıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Canımm, oğulcuğunun yolu, bahtı, şansı açık olsun. Gururla ve başarıyla taçlansın kavuşmanız :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok duygulandım şimdi . Gözlerim doldu ,.. Siz ne güzel bir ailesiniz . Yolu açık olsun oğluşun ;)

    YanıtlaSil
  6. Ne şekersiniz anne oğul... Güzel deneyimler edinsin de dönsün anneciğine <3

    YanıtlaSil
  7. Ben ailemden bir sene uzakta üniversitede yapamadım bile, onları özledim :) şimdi yanıma taşınıyorlar :) annelerin yeri çocuklara göre de herkesten çok farklı...

    YanıtlaSil
  8. Ama sabah sabah böylede duygulandırılmaz ki insan, Sağlık, mutluluk ve başarı ile dolu geçsin. Çok zor bir karardı sizin için eminim, ama sonucu hepinizi çok mutlu edecek inanıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Yolu açık olsun. Güle güle gitsin gelsin..
    Şans melekleri yanından hiç ayrılmasın :-)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle gitsin dönsün hayat ona hep gülsün!
    Demek kuş yuvadan uçuyor?
    Yolu açık olsun..

    YanıtlaSil
  11. Ay sen beni öldüreceksin Handan....:) Su an aglamanin sirasi miydi yine? Az sonra yine misafirim gelecek.

    Allah kavustursun canim benim. Kalbim hep seninle ve Metos'la... iyi haberlerini bekleyecegiz herzaman hep birlikte. Yolu acik olsun kuzunun..

    YanıtlaSil
  12. Handancım, Allah kavuştursun. Allah hep iyilerle karşılaştırsın Metosu. Günleri mutlu, neşeli ve sular seller gibi geçsin. Güle güle gitsin, güle güle gelsin.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  13. Boğazımda düğümcük.
    Handan...

    YanıtlaSil
  14. Allah kavuştursun Handan güle güle gitsin gelsin nereye gidiyor Metos bu arada?

    YanıtlaSil
  15. çok duygulandım Allah hep güzel günlerini göstersin canım..

    YanıtlaSil