Bizimkilerin Kitapları

Eylül 21, 2015

Bakmayın bizimkilerin dediğime ben de hepsini keyifle okudum :)


Kimi antik uygarlıklarda kimi fantastik dünyalarda..


Kimi bilgisayar oyununun içinde kimi yapay dünyalarda.


Ya da yerin altında..

Maceradan maceraya koşarken hayata bakış, dostluk ,  dürüstlük, iyilik, çalışkanlık gibi bir çok konuda insana mutluluk , umut ve cesaret veren bir çok öykü...


Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Ne güzel duruyor kitaplar her zaman :))

    YanıtlaSil
  2. Benim yeğenim de Tenten ve frp delisi. frp tamamen kendi seçimi ama Tentenkolik oluşu benim yüzümden:) Daha 2.5 yaşında Tenten maceralarını okurdum ona, günde 5 kez filan çünkü çok severdi, e dolayısıyla teyzesi gibi Tentenci oldu çıktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel oluyor ki ortak keyifler Müjde :-) Ben çok mutluyum oğluşlarla birlikte okuduğumuz kitaplardan , bizi yakınlaştırıyor :-)

      Sil
  3. Aynı kitaplardan bizde de var:) aslında bende okumak istiyorum ama okuyamadım bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, oku Kadriye, çok keyifli bunlar. İnsanın kafasını dağıtıyor mutlu ediyor. Hem sonrasında çocuklarla sohbeti de başka güzel :-)

      Sil
  4. daha nice okumalara ! okumak çok keyfli bir de daha zaman ayirabilsek Handan'cim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli gerçekten de Eda. Keşke ayırabilsek :-)

      Sil
  5. Ahh Momo...eni nerelere aldi götürdü simdi görünce yine...
    Büyük ogluma okurdum kücükken her aksam ve o uyuyunca kendim okumaya devam ederdim, cok sevmistim cünkü. Sonra filmini de izledim... ne güzel bir kitaptir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momo herkesin kesin okuması gereken bir kitap bence de Ayşecim, herkes okuyup düşünmeli...

      Sil
  6. şu fantastik kitapları sevemedim gitti. Ama madem sen çok seviyorsun sana keyifli okumalar
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum Çenebaz. Dünyadan kopup bambaşka bir aleme gidiyorum. Hem arada içimde umut bile yeşeriyor. Teşekkürler :)

      Sil
  7. Hayal gücü özgür atlar gibi koşuyor desene, harikasınız.

    YanıtlaSil