Aman Başlık Gelmedi Aklıma

Eylül 13, 2015

Dün gece zamanda yolculuk yaptım. Aslında amacım ütü yapmaktı. Seyrettiğim dizinin kayıtları bitti. Küçük oğluşumla tartıştım. Büyük oğluşum benimle ilgilenmedi. Can çalışıyordı zaten.


Ütü yığını yüksekti. Düşünecek çok vakit vardı.

Bilgiç'e mercimek yemeğini beğenmediyse yemeden yatabileceğini söyledim. Testleri benim için değil kendisi işin çözdüğünü ekledim. 

İçim sıkıldı. Susmak istedim. Yorulmuştum birşeyler anlatmaya çalışmaktan. 

İşte o an açtım müziği. Tam şurada. Sen de bak istersen. Seksenlere döndüm. Uzandım radyosunda müzik dinlerken defterine hikâye yazan Handan'ın yanına. Onu seyrettim. Özlemle.

İyi geldi.


Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. yemek sorunsalıı..
    kızımda her yemeği beğenmiyor hep aynı yemeklerle de beslenmemesi gerekiyor halbuki :)
    mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler çok sevmeseler de herşeyden yiyorlar neyse ki Bahar. Ama sinirlenince her şeyime söylendi. Ben ona küstüğüm için gidip kendi kendisine yedi sonra:-)

      Sil
  2. bazi günler öyle oluyor...

    YanıtlaSil
  3. Bir cocuklari olarak şunu diyebilirim ki bizi yetistirmek cok zor :D bebekligiydi ergenligiydi, yok efendim evlendirip yuvadan ucurmasiydi derken cok yipraniyor annelerimiz.. ozellikle annelerimiz

    YanıtlaSil
  4. ayyy arada o handanı annatsanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi fikir Deep :) Gerçi ben çok unuturum her şeyi :)

      Sil
  5. Çözümün ne olduğunu biliyorsan gerisi hava-civa.
    Bilgiç mercimeği yemiştir inş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedi Zeugma. Hiç ilgilenmedim. Kendisi koydu tabağa yedi :)

      Sil
  6. ah o yemek sorunu bizim evde de var. herkes ayrı şey seviyor,kimine dokunuyor kiminin dişine göre olmuyor. çok zor çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek sorunu zor Bibis. Yok ben öyle herkese ayrı yemek yapamam, kim ne bulursa yer :)

      Sil
  7. Bunu ben de yapmalıyım evet.eskide kalan ''ben ''in yanına uzanmalıyım.özledim ben de.

    YanıtlaSil
  8. Evet, bazen böyle yapmalı. Yani güncel terimle " salla gitsin" !

    YanıtlaSil
  9. Ah şarkılar ...
    Zamanda yolculuğun en kestirme yolu ...
    Hele ki güzel anılarla yüzümüz gülümseyebiliyorsa , ne mutlu bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın çocukluk ve ilk gençliğinin güzel anıları,onun sahip olduğu en büyük hazinelerden, değil mi Gri Lady :)

      Sil