A- Ha

Eylül 10, 2015

Güzel müzik ve güzel fotoğraflarla biraz yüreklerimizi dinlendirelim...

Tıklayın bakalım sevdiğiniz blr tanesine size hangi A-Ha şarkısı çıkacak..





Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. a-ha - Crying In The Rain çıktı :)) Günaydın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Sevinç :) Güzel şarkı değil mi :)

      Sil
  2. Kediliyi tıkladım hemen:) stay on these roads diye bir şarkı çıktı :) ismini duymuştum ama billdiğim bir grup değil a-ha ama yine de çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1980lerin gurubu Müjde, hâlâ keyifle dinlerim :)

      Sil
  3. İlk resmi tıkladım.Hunting high and low parçası,severek dinledim.Gurubun müziklerini hep sevmişimdir:)teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim bu gurubu :) Rica ederim:)

      Sil
  4. Stay On These Roads

    üçüncü fotoğrafı tıklamıştım.

    fotoğraflar çok huzur verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflar biraz huzur versin istemiştim Mızıka , işe yaradığına sevindim :)

      Sil
  5. Stay On These Roads:):)

    YanıtlaSil
  6. dinliyorum şu an çok beğendim fekat :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim. Ama en çok en son fotoğraftakini severim, sen de dinle bak.

      Sil
  7. Yaprakların rengi ne hoş olmuşş! :))

    Stay On These Roads :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharı çok severim Burcu :)

      Sanırım bizim minik kedi en çok tıklandı :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Hem çok güzel müzik yapıyorlar hem de benim için ilk gençliğime seyehat gibi Kahve Yanı :)

      Sil