Sonsuza Kadar Genç :-)

Ağustos 31, 2015

Bir sürü şey yazmıştım, hepsini sildim...




Boş ver, biz güne güzel bir şarkıyla başlayalım :-)

Hepinize günaydın :-) Harika bir haftaya açılsın sabahınız :-) 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Günaydın Handan Ablacığım :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmediğim bir şarkı bu. Ama sözleri çok ilginç ya keşke öyle bir şey mümkün olsaydı, hiç yaşlanmasaydık di mi?:)))))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke Müjde :) Enerjim tükenmese umursamıyorum gerisini ama pilim hemen bitiyor, o sinir bozucu :)

      Sil
  3. Bayılırım bu şarkıya! Güzel bir hafta olsun Handan'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Damla :-) Senin de haftan çok güzel geçsin:-)

      Sil
  4. Niye siliyosun Handan yaz ne geliyorsa içinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaaan, kendimi bile baydım Kadriye, boş ver :-) Böyle daha iyi oldu :-)

      Sil