Sabahki Bir Saat Yürüyüsün Ardından

Ağustos 20, 2015

Eve bir yorgun dönüyorum, bir yorgun dönüyorum, gün benim için bitiyor neredeyse. Sporla dinçleşen birileri olabilir ama o birileri kesinlikle ben değilim :-)

Koskoca yaz geçiyor, çocuklarla yaparım dediklerimin hiçbirisini yapmadım, sıcaktan mayışmış bir şekildeyim.

Şu çekiliş hediyelerini de yollayamadım, on senedir çekiliş yapmamam herkesin hakkında hayırlıymış. Dur bakalım ne ara göndereceğim. Neyse, zaten sonbaharda çok güzel kitap okunur di mi:-)

Pazartesi Bilgiç'in okulu başlıyor. Teog senemiz. Umarım kendisine kafa dengi arkadaşlar bulacağı, çılgın fikirlerini paylaşabileceği, akıl oyunlarıydı, robotikti sevdiği bütün aktiviteleri yapabileceği onu mutlu eden bir okul kazanır.

Şimdi ben bu çok yorucu sabahın ardından biraz bacaklarımı dinlendireyim. Sonra evimi süpüreyim. Malum film maratonu dün bitti, her yer cips kırıntısı:-)

Kelebek mobilyayı da arayıp koltukları kaplatma işlemine başlasam artık, bir tanesinin daha minderinin fermuarı bozulmuş. Yeni koltuk modellerini de beğenemedim.

Hepinize günaydın :-)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydın canım , kolay gelsin valla çok iş var çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlerin çok olması güzel Nesrin, enerji de olsun yeter , değil mi:-) Günaydın:-)

      Sil
  2. Benide kendime getirmiyor :)) Başarılar Mete'ye, İnşallah dilediği gibi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bendensin Sevinç :-) Sınava girecek olan Bilgehan ama Metehan için de iyi olur bu dilek :-)

      Sil
  3. kolaylıklar dilerim canımcım ,bütün işlerini hızla bitirip yatağa kendini atmanı da ayrıca
    any:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Any, sen arkadaşını bilmez misin, o zaten kendini yatağa atma kısmını yaptı, işler kısmına şimdi geçecek :-)

      Sil
    2. hala umutla ilk önce iş sonra yatağa atılış kısmını yapacağını düşünüyorum ,
      nasıl bir kafaysa benimki :)))))
      any :)

      Sil
    3. Ha ha ha, hiç işim olmaz :-) Hem onu bekleyecek olsam hiç yatamam ki :-)

      Sil
  4. Sabah yürüyüşümü????
    O da ne be kuzum :))))
    Hareket edip terliyeceğim diye kıpraşmıyorum bile...
    Ütü yapmam gerekiyordu ne zamandır. Dün akşam balkona kurdum :))))
    Komşular balkona çıkıp çıkıp güldüler vallahi bana ;)

    Tünaydın bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah yürüyüşü, peşinden yapılacak simitli kahvaltının suçluluk hissini azaltmak için ağaçları seyredip yavru kedilerin komik hareketlerine gülüp kargalarla güvercinlerin arasından yol açmaya çalışılarak yapılan fazla terlememek adına gezinti modundaki hareket oluyor Şebnem :-)

      Balkonda ütü çok mantıklı, benim iki balkon arasındaki rüzgârlı koltuğum olmasa büyük ihtimal aynı işi yapardım :-)

      Tünaydın canım:-)

      Sil