Nihayet Tatil Zamanı Yaklaşıyor :-)

Ağustos 02, 2015

Ütü bitti. Çantaları hazırlayıp evimi temizlemeyi de başarırsam, yarın kuaföre gidip sakince tatil moduna girebilirim. 


Daracık şortlarımı çantama koyuyorum ki belimi sıksın da ben de rehavete kapılıp yemeyi abartmayayım:-) 

Yarın sabah tartılacağım. Ama sanırım bu hafta üç yüz gram ancak gitti. Sıcaktan evde oturup dururken metabolizma da iyice gevşedi tabe. Neyse. ( Asla pizza, zeytinyağlı biber dolması, irmik tatlısı falan suçlu değil, bütün suç metabolizmada:-) 

Neyse iki günden sonra nihayet klima kapandı, rüzgârlı koltukta ütü yapılırken üşündü ve şükredildi. Asla yaz insanı olmadığım konusunda biraz daha emin olundu.

Şimdi gidip şu kıyafetleri çantalara yerleştirmeliyim. Scrabble ile iskâmbil kâğıtlarını da unutmayayım:-) 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Tatil hazırlıkları, ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz çanta hazırlamaya çalışırken beynim bulandı ama evet güzel Şenay:-)

      Sil
  2. Ahahha :)) Bende hala cabalamaktayim ,oyle zorlaniyorum anlatamam. Tatliyla aram yoktu gecenin bir koru canim kunefe istiyor hemde bu sicakta ahahha tabiki de yemiyorum ama zorlaniyorum :) Moral bozuklugu ve sinirde cabasi. Iyi tatiller diliyorum,musmutlu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki açken canım tatlı çekmiyor OG, eğer tatlı çekmeye başladıysa durum vahim demektir , midem dolmuştur zira :-)

      Teşekkür ederim:-)

      Sil
  3. en çok üşendiğim konu nedense çanta hazırlamak oluyor şunu götürsem mi bunu götürsem mi ve karar verememe durumları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inatla minicik bir çantaya dört kişinin eşyalarını sıkıştırmaya çalıştığımdan zorlanıyorum Bahar:-) Neyse artık aldığım üç parça şey yetmezse satın alırım :-)

      Sil
  4. ben bildiğin 3 büyük valizle gidiyorum. birinde benim kıyafetler, birinde duruşun, diğerinin küçük bir bölümüne eşimin kalanına ben ve duruşun ayakkabıları :)) Tek erkek olunca böyle adaletli bir dağılıma maruz kalıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir küçük el valizinde dördümüzün kıyafetleri var Sevinç. Deniz çantasına da terlikleri sıkıştırdığımda işlem tamam olacak. Bizde en çok Can'a tişört almak gerekiyor zira en çok o terliyor. Dört günde dört tişört. Fazla bile :-)

      Sil