Günü Enerjik Bitirelim :-)

Ağustos 31, 2015



Pixels filminin en sonundaki bu şarkıyı çocuklar da ben de çok sevdik :-) Bütün salon boşalmıştı biz hâlâ şarkıyı dinliyorduk :-)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Çocuklar bilgisayar oynarken fomda bunu dinliyorlar şu sıralar Şenay:-)

      Sil
  2. çocuklar için çok ideal bir müzikmiş. ritimler vs son derece güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bibis, ben bu tarz müzikleri çok sevmem ama benim bile hoşuma gitti :-)

      Sil
  3. Biz de arkadaşımla (zorla onu bu filme gitmeye ikna edip) gitmeye karar verdik. Ya o kadar güzel bir bilim kurgu fragmanı olamaz galiba :)) Umarım biz de uzun uzun şarkıyı dinleriz :) Doğrusu şimdi bile dinlemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğluşlarla ben çok sevdik İrem, bakalım siz de beğenecek misiniz:-)

      Sil