Şimdi Bir Ağacın Altında Hamağa Uzanıp Yaprakların Arasından Süzülen Işık Huzmelerini İzleyerek Keyif Yapmak Vardı :-)

Temmuz 07, 2015

Blog alemi pek sessiz bugünlerde. Oruç başına vuranlar ve tatile gidenler birleşince bu hale geldi herhal:-)

Benim de aklıma yazacak bir şey gelmiyor. Hikâyemi tamamlayayım diyorum ama kafamı toparlayamadığımdan elimi süremedim henüz.

Fringe dizisinin tekrarını yayınlıyor digiturk, onu izliyorum. Bir de NCIS'i kaydetmişim bir sürü. Wimbledon tenis turnuvasını da buna ekleyince ekran karşısında ööle bakıp duruyorum denilebilir.

Bugün çocuk odasıyla ilgilenmeyi düşünüyorum. İkeaya gidebilirsek eğer, kitaplık alıp odaya son halini vermek istiyorum.

Sabah çamaşır ipime papağan kondu, bugün güzel bir şeyler olacak bence:-)

Şu anda da geveze serçelerin sesleri var fonda.

Hepinize günaydın.

Alayım günaydınları, ses vermeden gitme bakiim :-)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Ayyy papağanmıı kesin güzel şeyler olcak bu bi işaret bence:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi Prenses:-) Bekleyelim, görelim o zaman :-)

      Sil
  2. Papağan mı? Ne de güzedir şimdi o. :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın canım benimmmm :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handan...benim de elim kolum kalkmıyor desem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Sertaç :-) Sıcakta hele iyice yavaşlıyor insan .

      Sil
  5. günaydın handan,şimdi şunları yapsam dediklerin harika,hadi yapalım :)))

    YanıtlaSil
  6. Günaydın için geç kaldım ama gününüzün kalanının güzel geçmesini dileyebilirim; Hem papağan da gelmiş daha ne olsun di mi :)) Sevgiler

    Devrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün aydın olsun Devrim :-) Evet evet, papağandan sonra sırtım yere değmez diye bekliyorum :-) Benden de sevgiler :-)

      Sil
  7. Ben de kimse yazmıyor diye dertleniyor ama kendim de yazamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz aynı hallerdeyiz her halde GeCe:-)

      Sil
  8. Hihihiihhhh bu saatte gunaydin olmaz dimi? :) Yarin sabah yerine kabul et bence:)

    YanıtlaSil
  9. odanın son halini koyarsın dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört kitaplık yerine iki tane alabildim, ancak arabaya sıkıştırdık, odanın son hali istediğim gibi olamayacak şimdilik ama tabii ki de koyacağım Zoitsa:-)

      Sil