Sil Baştan Yaptım :-)

Temmuz 23, 2015

Tableti sıfırladım, artık sürekli kilitleniyordu. Bilgiç'in eline vermezsem sanırım bir müddet daha idare edebilir. 


Kısa yollarım gitti diye onunla uğraşırken klavyem tuhaflaşmış. Google klavyenin son halini hiç sevmiyordum. Bir önceki sürümü çok daha pratik, harflerin üzerine uzun basılı tutunca istediğim türkçe karakterlere dönüşebiliyor. Eyvah dedim, şimdi yeni sürümle uğraşacağım. Neyse uğraşmayacakmışım Eski sürüm duruyor. Ciddi ciddi mutlu oldum yalnız:-) :-) 

Şimdi hızlı ve sadece bloğa adanmış tabletimle mutlu mutlu oturuyorum. Candy Crush yüklememeyi de becerirsem benim için bayağı iyi olacak. 

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :) ben hic oyun oynamam biliyormusun.en son oyunu nilda bebekken ayagimda sallarken oynuyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkarım ben çok oynamaya başladım Mehtap. Her an elimde.

      Sil
  2. O zaman yaşasın tablet blog :D

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. O kadar çok şey yüklemiş ki Bilgiç, silse de sonradan hafızada bir artık kalıyor tabi. Şimdi böyle ferah ferah güzel Hayalperest :-)

      Sil