Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey - Ya da Belki Biliyorsunuzdur Ne Biliim :)

Temmuz 23, 2015

Şebnem beni ebelemiş :)

1.Elinizde sihirli bir değnek olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Gözünü hırs bürümüş duygusuz, akılsız , manasız insanlara biraz akıl fikir ve dinginlik verirdim. Bir de gökyüzüne ulaşan bütün çirkin yapıları yok edebilirim.

2.Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz ?

Orman korucusu :)

3.Bir gün boyunca aç kaldınız (Ramazanda olduğu gibi ) ilk ne yemek isterdiniz ?

Pirinçli terbiyeli bol tavuklu çorba :)

4. Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz ?

Sahilde oynayan çocukların ayaklarına. Kahkahaları her şeye bedel :)

5. Issız bir adada kalsanız yanınıza alacağınız 3 KİŞİ ?

Bu soruya cevap verebilen oldu mu bilmiyorum.. Üç kişi seçemem sevdiklerimin arasından. Ama ıssız adaya düşerken yanıma alacaklarımın listesini şurada yazdıydım bir ara , bakabilirsin:)

6. En çok görmek istediğiniz Şehir veya Ülke ?

Alaska.

7.Asla giymem dediğiniz renk hangisidir ? Neden ?

Her rengi giyerim ama her tonu  sevmiyorum tabi. Gelgelelim onların isminin ne olduğu hakkında hiçbir fikrim olmadığından açıklayamayacağım sanırım. Kapkehverengi , türbe yeşili falan desem anlaşılır mı ki:-)

8.Bayram da ne yapacaksınız ? Bu soruyu bu yaz ne yapacaksın diye değiştirelim, malum bayram geçti...

Yine her zamanki gibi aralarda bulduğum bir iki günlük boşluklarda bir şeyler yapmaya çalışacağım.

9.Ölmeden önce yapılacaklar listesine eklediğiniz 3 şey ?

Bol bol gezmek, bol bol okumak, bol bol sevdiklerime sarılmak.

10.Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız o an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir ?

İnsanın hayatta nerelere geleceği hiç belli olmuyormuş demek ki, ne işim var ki benim burada derim ihtimal.

11.Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız ?

Sahibini bulamayacağım bir elli liraysa alıp ihtiyacı olan birilerine veririm.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Çok hoş :)) ormanı ben de çok seviyorum serin, ışıklı gölgeler, mis kokan hava..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Şenay, insanın ömrüne ömür katar :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bak onun da sevdiğim tonları var sevmediğim tonları var Mehtap :-)

      Sil