Dün Gece Saat Dörtte

Temmuz 30, 2015

Sıcaktan bunalıp da kapattığım klimayı açmaya kalktığımda karşılaştım onunla. Batmak üzereydi, turuncu renkli.

Hiç kaçırmam :)




Not :Turuncu ay bana İçimdeki Çocuk filmini hatırlattı. İzlemediyseniz bir bakın derim :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Film merak uyandırdı ben de, listeme ekledim hemen, izlenecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film keyifli ve düşündürücü Cafecik, umarım sen de beğenirsin:-)

      Sil
  2. Çok güzel! Ay bu gece de çok parlak ve sıra dışı.

    Sanırım şu yüzden:
    http://www.milliyet.com.tr/31-temmuz-da-nadir-gorulen-mavi-ay-magazin-2094974/
    Bugün 13:43'teymiş. Kaçırmamak gerek ;)

    13

    YanıtlaSil
  3. izlemedim ve merak ettim bak, çok iyi yakalamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ne zamandır izlemedim oğluşlarla izlemeliyim Sevinç:-) Sıcaktan uyuyamamanın faydası oldu :-) Güzel de yakalamış makina :-)

      Sil
  4. Bakar kalırdım ben..çok güzel yakalamışsın kareyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de içimdeki fotoğrafçı çıkıyor ortaya hemen bu gibi anlarda Kadriye:-)

      Sil
  5. Sabah ezanından korkan Atoş sesi ile uyandım. Sonrasında yeniden uyumadı, kalktık oturduk. Bu gece ay mavi olacak.

    YanıtlaSil
  6. Ah Bilgiç uyumayınca gecenin bir yarısı kalkıp oturduğumuz zamanlar geldi aklıma Burcu :-)

    Evet öyle olacakmış, bakalım:-)

    YanıtlaSil