Daldan Dala

Temmuz 09, 2015

• Legolar hâlâ ayrılamadı, dur bakalım ne zaman bitip de yerleşecek.

• Dolabın en tepesine koyduğum kutularla mutlu oldum resmen, dört kutu daha yer buldu.

• Çok ciddiyim yer kalmazsa plastik hayvanlarla canavar kutusu elenecek. Dev gibi üç kutuyu kaplıyor onlar da..

• Kütüphanenin altındaki dolaptan kapaklı kutuları aldım da noperlerle minik plastik hayvanlar nereye girecek bilmem. Noperler benim kendime aldığım oyuncaklardı yatak odama mı koysam:-)


Ne mutlu olmuştum çocukluğumun oyuncaklarıyla karşılaştığımda. Küçük çocuklar için hele, harika bir lego tipi, tavsiye ediyorum herkese:-)

• Bir de kocaman tren seti var. Rengârenk plastiklerden. Metehan kendi kendine giden şeyleri hiç sevmediğinden almıştık onu, ikinci ya da üçüncü yaş günüydü, hemen hepsi duruyor parçaların. O da saklanacaklar arasında. ( Hah, anaları da çocuklarından farklı değil)

• Bari mutfağa gidip orayı toparlayayım biraz, çok feci dağıtmış vaziyetteyiz. Akşama kahvaltı gibi şeyler hazırlamayı düşünüyorum.

• Makina sustu sanırım, çamaşırları da asayım.

• Bu arada fonda oğlum hiç aralıksız konuşuyor, hiç aralıksız. Küçükken bakıcı falan tutmadıydım ama sanırım şu sıralar bir dinleyici tutabilirim :-) Çocuğunuz geç konuştu diye sakın üzülmeyin, vururum bak:-)

• Benim evim bile sıcak olduğuna göre bugün hava çok sıcak, Allah dışarılarda iş yapanları korusun..

• Şu fındığı da ayıklamayı bir bitirseydim, iyiydi. Dün gece Can'la diyaloğumuz şu şekildeydi.

- Fındığı balkonda kargalar yesin diye mi bıraktın ?
- He canım, zaten dadandı bile bir tane.
- Geldi mi gerçekten?
- Evet, her defasında ikişer üçer ağzına atıyor. (Kendisini gösteriyorum bu sırada:-)
- Haaa.
-Git kabuklulardan ye, benim ayıkladıklarımı rahat bırak !

İşte böyle.

Bu çok bilgilendirici yazı sonrasında büyük bir aydınlanma yaşayacağınıza emin olarak, şimdi gidiyorum anacım :-)


Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ahahahaaaa karga karga gak dedi, aç ağzını Can fındık kondu :))))
    Aaaa sizdemi geç konuştuğunuz için bu kadar gevezesiniz :))) Bizimki de 4 yaşında konuştu ve şu an susturamıyorum... Bıkbıkbıkkk kafamı yiyor :)
    Bizde oyuncak kalmamış biliyor musun? Bitek hayvanlarımız ve birkaç legomuz
    Yazlık-Anneanne-Bizim ev gidip gelmelerinde çoğunluk anneannede ve yazlıkta :) Çok mutluyum :))))
    Öperim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır o yokken ayıklama işlemini bitirip fındığı ortadan kaldırmam gerek Şebnem, ben bir ayıklayana kadar o üç yiyor yahu:-)

      Konuşmayı bırak dönüp bakmazdı bile sıpa , şimdi başıma ağrılar giriyor artık, susmuyor hiç , ama hiç :-)

      Bizde on altı yılın birikimi var. Teee 1999 dan kayıklar ve kaptanlar bile duruyor, daha ne diyeyim. Bir bu kadar da dağıtmışımdır. Anneanne ve dayıdakiler de cabası. Biter diye bir umudum vardı ama adam bayram harçlıklarıyla alacağı legonun hayaliyle yaşıyor şu an :-)

      Ben de seni öpüyorum, kocaman :-)

      Sil
  2. Ahaha :D Dinleyici tutmak iyi fikir, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinleyici şart Şnay, meselâ su anda yorum yazmaya çalışırken Metos fonda on dakikadır rüya anlatıyor :-)

      Sil