Aferim Bana :-)

Temmuz 26, 2015

Evet, dün sinemaya gittiğimizde bir whopper yemiş olabilirim ama yanındaki patateslere ve Can'ın aldığı devasa patlamış mısıra elimi bile sürmedim , yaa:-)

Bu tehlikeyi de minimum hasarla savuşturduktan sonra önümüzdeki meydan okumalara bakacağız artık.

Bu arada bol bol su içmeyi unutmuyoruz. Yemeğimizin tadını çıkartarak uzun uzun çiğniyoruz. Malum hemen mideye gönderince tadına doymak için daha çok yeniliyor :-)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. baravooooooo :):) alkışşşş:):) darısı hepimizin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi pazardan geldim, kendime koskocaman bir tavuklu salata yaptım Prenses, dur bakalım bu azmim ne kadar devam edecek. Ay başında tatile gidince de bozmamayı başarabilirsem madalyayı hakkedeceğim:-) Darısı başınıza :-D

      Sil
  2. Madalyani hazirlamaya basladim. Tatil donusu madalyani takmak istiyorsan ezberbozmaya devammmmm!!!! :)
    Bu arada kocaman alkislar gonderiyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatilde elim her tatlıya falan gittiğinde madalyamı düşünüp kendimi frenlemeye çalışacağım Mevlüde :-)

      Sil
  3. ay şu çok çiğneme olayı hiç beceremiyorum, nefisle mücadelende başarılarının devamını dilerim, çok iyi gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle tatlı şeylerde dikkat ettim Sevinç eğer çok çiğnersem ikinci bir tane istemiyorum, yeterli geliyor ama iki çiğneyip yuttuysam hemen bir taneye daha uzanıyorum.

      İyi gidiyor degil mi, daha bir hafta bile olmadı ama bu sefe umutluyum , yavaş yavaş gitsin kilolar:-)

      Sil
  4. Selammm ah şu bol çiğneme olayı bende de yok , olmadığından böyle tombikim zaten ... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gerçekten çok işe yarıyoir Nesrin, bende de yok da dikkat etmeye çalışıyorum şu an. Alışkanlık haline getirmek gerek.

      Sil
  5. ah tanrim su yemek isini cozmeden bir sabah kalksak ve istedigimiz bedende uyansak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırken okkayla verirken dirhemle OG :'( Ne güzel olurdu öyle olsa:-)

      Sil