26 Haziran 2015 Cuma

Yine Dağıtmış Olabiliriz:-)

Bilgehan'a seninle istediğin şeyi yaparak yarım saat geçireceğim dediğimde legoları seçeceğini bilmeliydim tabi:-)

Bütün kutular salona geldi ve ikimiz de bir şeyler yapmaya koyulduk.

Bu benim modüler mobilyalı  evim. Bakınız masası büyüyüp küçülüyor, koltuğu yatıp yatak oluyor:-)


Tuvalet kapısıyla klozeti oğluşum yaptı:-)

Bu da onun kepçesi:-) Tamam kepçeden çok mutlu mutlu yaratıcılığını konuşturan oğluşuma odaklanmış olabilirim :-)

Yarım saat sanırim uzadı biraz daha. İkimiz de çok keyif aldık.

Çocuklarla birlikte birşeyler yapmak kadar güzel şey var mı?

O bilgisayarın başından kalk artık demek yerine haydi "katil kim" oynayalım mı desek çok daha fazla işe yarıyor her zaman. Mesele biz kalkabiliyor muyuz kendi kafa tembelleştirici zamazingolarımızın başından...

11 yorum:

  1. İlk itiraf benden kalkamıyoruz :)) Yasakların tatlı olduğunu da unutmayalım. Biz yasakladıkça onlar daha fazla yöneliyor, en iyisi birlikte yapmak suyunu çıkarmadan dediğin gibi.

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaaa :) bak bu açıdan düşününce çocuklara hak veresim geldi ama neyse ki çabu gitti dermişim :))
    Yalnız 40 yıl düşünsem açılır masa yapmak gelmezdi aklıma Handan... Aklını seviyim senin :)

    Bu arada mimledim anacım seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev küçüktü şimdi Şebnem, yemek meselesine bi çözüm bulmak gerekiyordu :D Ha ha ha, dervişim fikri neyse oyunu da oymuş oldu biraz, napalım :D

      Sil
    2. Mimi de gördüm, yapacağım en kısa sürede :)

      Sil
  3. Tam nildosuma gore :) aslinda sana kizim icin yaptigim evi gostersem iyi olur.bir sonraki postta :) ahsaptan ev yaptim biliyomusun sunta tutkal boya ,gunlerce ugrastim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, ne güzel yapmışsın Mehtap, göster hemen bekliyorum :)

      Sil
  4. İyi bir tasarım olmuş, resimler çok hoşuma gitti. Ne güzel birlikte vakit geçirmeniz, hem de legolarla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de legoları çok seviyoruz A. :-)

      Sil
  5. çocuklarla yapılan her şey çok keyifli oluyor eveet :)

    YanıtlaSil