Partiye 24 Kala

Mayıs 23, 2015

Tam bir mızıltı modunda olduğumdan yazmamaya çalışıyorum. Dişim çılgınca ağrıyor, fondaki matkap sesiyle dişçi koltuğu efekti yapıyorlar:-)  Dişçime bir umut sordum böyle ağrıması normal mi diye, hani belki salıya kadar bekleme, gel der mi umuduyla ama nerdeee.. 

Neyse ben susayım, fotoğraflar konuşsun..


Bilbo'nun çalışma masası.


Smaug'un sinirli halları :-)

Maceraya atılmadan önce herkese imzalatılacak sözleşme.


Bunlar kesilip apartmanın kapısından asansöre kadar dizilecek.


Hobbitlerin olduğu yerde içecek kupası olmazsa olmaz. Kapakları da süs yapılır:-)


Bilgisayardan çıkartamayınca anne alır eline kalemi, Hobbit harfleriyle yazar:-)

Zaten bu sene Can'ın harika diye aldığı yeni printer pencereden dışarı fırlatılamadığına şükretsin, renk ayarı berbat. Eskisi de bozuk değildi zaten yanarım yanarım ona yanarım.

Onu pencereden atarken dişimi de bağlasam, ikisinden birden kurtulabilirim aslındaaa:-)

Tamam ağrıyan dişim ve ben mutfağa gidiyoruz artık.

Görüşmek üzere.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Aaaa süpersin ya hadi artık yapalım şu partiyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur önce pizzaları, börekleri yapiim de Şenay, sonra gelsin partinin zamanı:-)

      Sil
  2. Ohhh ses geldi ferahladım :))
    Kendin yazdın şimdi yazıları haaa... Heyttt be marifete gel :))
    Ayak izi fikri şahane...
    Sen tam parti kadınısın vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok merak edecek bir şey yok Şebnem, çok mızmızdım baktım surekli mızıldanacağım, kendim sıkıldım, susayım bari dedim :-) Ama çatlıyorum anacım ben susunca:-)

      Sadece buyük pankarttakileri elle yazdım, diğer sözleşmeyi yazabilmek için bilgisayarda üç program arasında göbek attım azimle:-)

      Ayak izi iyi di mi:-) Seviyorum parti hazırlamayı:-)

      Sil
  3. Harika fikirlerin var, harika anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek harika anne modunda değilim ama idare ediyoruz işte Mehtap:-)

      Sil
  4. geçmiş olsun,
    hazırlıklar güzel gözüküyor, meraktayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar. Bqkalım neler olacak :-)

      Sil