Hah!

Nisan 07, 2015

Hiç kusura bakma nezle misin, grip misin nesin, ben seni dikkate almayı düşünmüyorum..

Zaten dün ütümü yaptım, yeşillikleri, meyveleri yıkadım, yemek pişirdim, anlayacağın bugüne hiç işim kalmadı. Şimdi çocukları yolcu edeyim gidip dinleneceğim, bir de c vitaminli aspirini yuttum mu ver elini sinema..

Hiç kusura bakma, boğazım, zencefilli balı ye kendine gel, ben  gidip filmimi izleyeceğim...

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Maşallah, hadi bakalım merakla bekliyoruz kim kazanacak :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Hele İstiklâl Caddesi'ndeki tarihi binalardaki sinema keyfi var ya Bahar:-)

      Sil
  3. Oy geçmiş olsun bence de hiç oralı olma sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, ben şimdi asprinimi içip hazırlanmaya başlıyorum Nesrin:-)

      Sil
  4. boşveeer,ne kaale alacan,keyfine bak
    ben kaale aldım da ne oldu,iki haftam ziyan oldu,ne kadar önem verirsen o kadar tepene biner
    yaşasın film izlemek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın film izlemek Minik Mini:-)

      Sil
    2. Ben bazen kıymetini bilip yatmak gerektiğini düşünüyorum. Bahanen var çünkü hastasın.

      Sil
    3. Evde bahaneme sadığım Kadriye, yatma modundayım:-) Ama yemek yapabiliyorsam gezmeye de giderim di mi:-)

      Sil
  5. Hangi film acaba çok merak ettim ? Geçmiş olsun Handan.....bu grip nezle Tarzı geçmeyen şeyle yaşamaya alışmalıyız :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film değil de festival moduna girdim Sertaç, dokuz biletim var, hepsine gitmek istiyorum. Bu sene rekor kıracağım yapabilirsem:-) Filmle ilgili de yazacağım birazdan:-)

      Sil
  6. Onlemini almissin.hazirliklar tamam.iyi seyirler canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, bugün de tamam yarına kadar dinlenmeliyim şimdi. Bu arada yarın misafir de ağırlayacağım, çok işim var:-)

      Sil