Iıh, Hiç Ümit Yok

Mart 11, 2015

On sekizinci yıldır aynı mobilyalarla yaşamaktayız. Kelebek Mobilya da ne yaparmış kardeşim, on sekiz yıldır tepesindeyiz, en son İstanbul'a taşınırken biraz hırpaladılar o kadar. Bir de koltuklar gıcırdamaya başladı.

Gıcırdama sesi kadar gıcık olduğum bir şey de yoktur.

Geçenlerde yeni mobilyalara bir bakayım dedim. Hiç birisini beğenemiyorum. Benim koltuklar küçük ve rahat. Artık o kadar küçüğü kalmamış. Vitrinim büyük ve her türlü ıvır zıvırımı taşıyor, öyle vitrin de kalmamış.

Dün baktım Evim dergileri birikmiş bir sürü. Atmadan ben bunlara bir bakayım, içlerinden sevdiğim mobilya falan ne varsa keseyim, kendime bir tablo oluşturayım. Adı neydi hatırlamadım şimdi, hani kesip biçip oda dekorasyonu renkleri, modelleri yapıyorlar ya. Ha ha ha, bu açıklamamdan bir şey anlayan olduysa bravo :-)

Aldım birinci dergiyi. Sayfaları, reklâm olanlar dahil itinayla inceliyorum hoşuma giden şey görür görmez atlayacağım üzerine.

Sonunda buldum!

İşte oradaydı, çok güzeldi, tam da bundan istiyordum ben.

Hayallerimin...


Tırmığı değil tabi, yaprakları, sepeti, bahçesi...

He canım koca dergide bula bula bunu buldum.

Sonra da niye bir ev beğenemiyorum ben derim, İstanbul'un ortasında böyle bir bahçe bulmam için varlığını henüz bilmediğim Mısır'daki zengin amcamın ölmesi lâzım, başka yolu yok.

Ben bir müddet daha kiralık evimde gıcırdayan mobilyalarımla oturacağım belli oldu bu iş:-)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. kelebek ürünleri çabuk eskimiyor :)
    günaydın :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaaaa :))
    Sendemi Mısırdaki uzaktan ve çocuksuz akrabanın ölmesini bekliyorsun :))) Akrabamıyız yoksa Handan :)))
    Bizi köy yaşamı paklar anacım ancak. Azıcık daha sabır... Çoluk çocuk büyüsün de :)) Pehhhh :))
    Çok varmış daha yahuuu :)
    Günaydın bu arada...

    YanıtlaSil
  3. İri koltuklardan bende şikayetçiyim ama biraz düşünelim bak. Genelde biz takım koltuklar alıyoruz fakat ona ne kadar ihtiyacımız var aslında. İnstagramda 5-7 çocuklu yabancı ailelerin evinde kocaman bir üçlü kanepe veya L koltuk bir tane tekli falan oluyor da yetiyor onlara bize ise yetmiyor (bizim evde de 2 üçlü 2 tekli var şuan) ama düşünüyorum da pufidik bir L koltuk güzel olurdu aslında.

    YanıtlaSil
  4. İlahi Handan : ) Şu neşeli tavrına bayılıyorum, yine gülümsettin. Bir ara da villa bakıyordun devam mı ?

    YanıtlaSil
  5. Mısırdan bişiyler gelirse benide gör şekerim oldumu:):)

    YanıtlaSil
  6. Mısırdan bişiyler gelirse benide gör şekerim oldumu:):)

    YanıtlaSil
  7. Niye hep Mısır oluyosa bunlar hep Türk filmlerinin işleri:)

    YanıtlaSil
  8. Test edildi onaylandı Bahar:-)

    Ben de bu kadar benzerlik nereden diyordum Şebnem, demek akrabaymışız:-) Ya geç doğurduk biz bunları bekle dur şimdi büyüsünler diye:-)

    L koltuk tek başına uzanmak için falan iyi de kalabalıkta dizdize oturmak zorunda kalıyor insan GeCe. Bana da misafir çok geldiğinden sığamayız gibi sanki.

    Üst katını çocuklara bırakacağım villa mı Burcu, evet evet evet:-)

    Teşekkürler Şenay:-)

    İlk dediğinde de görürdüm Prenses, iki kere tekrara gerek yoktu yahu:-) ( Telefondan yazdın di mi yorumu:-)

    Türk filmlerinin dimağdaki etkisi kolay silinmez Kadriye:-)

    YanıtlaSil
  9. Yaa ben bunlara yorum yapmışım ama :))

    YanıtlaSil