Güne Özel

Mart 20, 2015

Gidip gelip güneş görmeye çalışıyorum ama bulutlar geçmiş önüne kim kimi tuttu göremiyorum..

Neyse gördüklerimi göstereyim ben en iyisi :)


İkisi nasıl da kardeş kardeş duruyorlar :)

Bugün gece ile gündüz de kardeş kardeş duruyorlar.. Hep bir o tarafa bir bu tarafa çekişecekler ama arada büyülü bir günde dengeyi bulacaklar.. O dengeyi bulma umudumuz hiç içimizden eksik olmasın...

Ve " Şiir Günü" nde annemin bir şiiri ile bitireyim yazımı.

Boş vermek istedim
Dünyaya insanlara...
Boşvermek istedim
Kötü rüyaya,
Umutsuz isyanlara...

Boşvermek istedim
Acıya, öfkeye, kine
Boşvermek istedim
Ağlayana, sızlayana, inleyene...

Boşvermek istedim
Sefalete, yoksulluğa,
Ölüme...
Boşvermek istedim
Duygusallığa, merhamete,
Gönlüme...

Olmadı,
Doluverdim...




Ve bir sürpriz.. Mutluluk Günü'ne yakışır bir biçimde son anda bulutlar aralandı biraz, güneş tutulmasını izleyebildim..

Ülkemin üzerindeki kara gölgeler de tıpkı güneşin üzerinden aktığı gibi akıp gitsin diye diledim ..

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. kocaman amin diyorum!
    harika fotoğraflamışsın.. bende canlı canlı izledim izlerken de bir dolu dualar ettim..
    annenin de yüreğine sağlık!
    mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava o kadar bulutluydu ki Sebuş, bulutlar biraz aralandı, güneşi gösterdi ve ardından yeniden kapandı, çok mutlu oldum.

      Dileklerimiz gerçekleşir umarım..

      Sana da mutlu haftasonları canım..

      Sil
  2. Iyi dileklerine katiliyorum canim.

    YanıtlaSil
  3. Güzelliğe bakar mısınız, o boyundan tutup öpsem... Mami veriyor musun Handan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitkilerimi tırtıklamakla meşguller Burcu:-) Bulgur bıraktım biraz, yemiyorlar sandım ama azalmış sanki.

      Sil
  4. Duana katiliyorum.. Ne güzel yazmis annecigin... güzel ,günesli,sevgi dolu bir hafta sonu olsun,insallah..

    Fotolar ne güzel cikmis öyle. Burda, cocuklar yakinda yumurta aramaya cikacaklar..Yumurta bayram geliyorda..Yumurtalar size gelivermis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şule:-)

      Aa, evet paskalya yumurtaları gelmiş evimize:-)

      Sil
  5. aaa harika ben göremedim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de göremeyeceğim sanmıştım Hayatım Kitap, neyse ki bulutlar bir anlığına izin verdi:-)

      Sil
  6. İyi ki çekmişsiniz de ben de gördüm, dün bütün gün aklımdaydı bugün unuttum gitti ya :(

    YanıtlaSil
  7. Annenin şiirleri çok hoş oluyor.
    Boşvermek mümkün mü cidden? Ne de güzel anlatmış.
    Ellerine yüreğine sağlık.

    Ah o kara bulutlar tez zamanda yok olsun Handan.

    YanıtlaSil
  8. Yok olsun Zeugma...

    Teşekkürler bu arada, ben de çok seviyorum annemin şiirlerini:-)

    YanıtlaSil
  9. annenin o değerli şiirleri başımızın tacı..hepsi çok anlamlı..
    sevgiler
    selamlar

    YanıtlaSil