Bahar Gelmiş

Mart 04, 2015

 Her köşe fotoğraf makinama el atmama neden olmaya başlamış:-)
 Ağacın dallarının arasına bir papağan saklanmış:-)
 Nasıl da güzel süslenmeye başlamış doğa:-)
Bak bahardalları da söylüyor işte, bahar gelmiş:-)

Tamam biraz soğuk ama olsun, güneş var ya:-)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Binalar arasına serpişen birkaç ağaç bile nasıl değiştiriyor çehreyi.

    YanıtlaSil
  2. İlahi Handan, şaşı oldum papağanı bulucam diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulabildin mi Selen altından geçerken beni pisleten yaramazı:-)

      Sil
  3. Fotolar içimi ısıttı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ne zaman gelmiş?....
    Benim haberim yok !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak işte Tülin, sinyaller verilmeye başlamış:-)

      Sil
  5. Haklisin en azindan yagmur yok .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin oralar daha da sıcaktır Mehtap:-)

      Sil
  6. MERHABA:)BLOGUNUZU TANIDIM ÇOK DA MEMNUN KALDIM ...FOTOĞRAFLAR İNSANI İÇERİSİNDE YAŞATIYOR ADETA:)MÜTHİŞ ELLERİNİZE SAĞLIK...TAKİPTEYİM EFENDİM...BUYURMAK İSTERSENİZ ANANE BLOGU BENİMKİSİ:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Mutlulular Sokağı:-) Bloğuna geleceğim:-)

      Sil
  7. Hah! Ama ben hemencecik gördüm yaramazi :D

    YanıtlaSil