Falan Filan

Şubat 21, 2015

Dün gece erkenden yatıp sabah da yedi gibi kalktığım halde neden uykum var biri bana söylesin. Hep uykum var hep...

Epeydir kitap okumuyorum. Kürşad Başar'ın Yaz'ına başlamıştım, sürükleyiciydi de ama daha elime almadım.

Karman çorman mutfak manzarası olan yeni bir yapboza başladım. Kolay gibi gözüküyordu ama bin beş yüz parça olunca içinden parça bulmak zor oluyor. Daha sadece çerçevesi yapıldı.

Bu hafta bir sürü film izledik.

X Man bilmem kaçı seyrettik. Mistik kızın yeni halini hiç sevmedim.Mavi makyajın altından bile değişik olduğu belliydi. Nerde diğerinin zerafeti nerede bu.

PK'i izledik. Din şarlatanlıkları üzerine bir komedi ama uzaylı rolündeki Aamir Khan'ın gözlerini açmış duruşu ve sürekli ağzı doluyken konuşması içime fenalık getirdi.

Çocuklara Truman Show'u gösterdik. Onlar da çok sevdiler.

Yine Forrest Gump ' a rastlayıp sonuna kadar bırakamadım.

İz Peşinde ne zamandır merak ettiğim bir filmdi. En sonunu gereksiz buldum ama beğendim.

Big Hero 6 çok güzel bir animasyondu:-) Kucaklanası Baymax'i Bilgiç'e benzettik:-)

Heee, neden kitap falan okuyamadığım belli oldu:-)

Çamaşır yıkanıyor. Ütü yine birikti tabi. Evin süpürülmesi gerek. Canım hiçbir şey yapmak istemiyor.

Sanırım, arada, sadece kendimden sorumlu olduğum günleri özlüyorum...

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Üzülme şükret içindeki sıkıntılar geçer :) Günaydın Handan :)

    YanıtlaSil
  2. Her an şükrediyorum zaten Hamiyet, üzgün de değilim. Sadece çok şey düşünüp ayarlamaya çalışırken yoruluyorum bazen. O kadar da olsun artık:-)

    YanıtlaSil
  3. Handan valla bak saçını başını yolarım mızmızlanıp durma..Çamura kara bata bata can tehlikesi içerisinde işe gidip geliyorum valla mızmızlanma yakarım bak haaa:):):)

    YanıtlaSil
  4. Karda buzda dik yokuşun tepesindeki hastaneye gitmek için biz de bayağı uğraştık doğrusu Prenses, burada pek bahsetmediğimden hep evde kar keyfi yaptım gibi oldu sanırım. Neyse boş ver...

    YanıtlaSil
  5. Ne hastanesi, hey Handan can ne oldu?

    YanıtlaSil
  6. Bir şey olmadı neyse ki Hamiyet, geçti geçti, merak edecek bir şey yok:-)

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun umarım önemli bişiy yoktur?

    YanıtlaSil
  8. Şu PK filmini geçen gün bir arkadaşım da önermişti, ama inan izlemeye değer görmemiştim. Şimdi sen de söyleyince, konuyu açınca izlemeye karar verdim. Teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil
  9. Geçti Prenses, teşekkürler.

    Öncelikle izlemediysen 3 idiots'u izle CS. PK ağzı doluyken konuşması olmasa daha güzel olacaktı ama böyle hassas bir konudan hoş bir komedi çıkartmışlar , takdire şayan:-)


    YanıtlaSil
  10. Handan'cım b12 eksikliği olabilir (ben de muzdaribim hep yorgunum)oradan biliyorum:)))ee damdan düşenin halinden damdan düşen anlarmış:)))bol kıvırcık, marul, bulgur pilavı öneririm naçizane:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Kıvırcık salatası da çok yaparım ama Müjde biraz daha dikkat etmeli belki de, teşekkür ederim:-)

    YanıtlaSil
  12. Pk yı özlem de anlatmıştı o da listemde :)
    güzel filmler izlemişsiniz :)

    YanıtlaSil
  13. Güzellerdi gerçekten Bahar:-)

    YanıtlaSil
  14. güzel filmler, Truman Show'u sevmiştim :)

    YanıtlaSil
  15. Bizde nildosu 6 super kahramana goturduk☺

    YanıtlaSil