Ne Var Ne Yok

Ocak 18, 2015

Dün yıkamış olduğum çamaşırları ütülerken ne seyretsem acaba? Kendime bir ütü filmi bulmalıyım.

Seyahat çantalarını hazırlayacağım. Yok Can hâlâ tam düzelmedi, iğne vurulmaya devam ediyor ama benim huyumdur, son ana kadar gidecekmişim gibi davranırım. Belli mi olur:-)

Yapbozum ağır aksak devam ediyor. Kadının yüzü bile öylesine belirsiz ki .. Neyse ki dikine fırça darbeleri var da parçalar yatay mı dikey mi anlayabiliyorum.

Yapbozla uğraşırken kitabıma zaman ayıramadım hiç.

Sabah yürüyüşe çıktım ama burnum akıyor gibi sanki. Ben de hasta olmayayım diye günlerdir yediğim şeylerin miktarına inanamazsınız.

Uykum var.

Saçlarımı boyatmam lâzım.

Falan filan..

İşte böyle bir pazar sabahından günaydın hepinize.


Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. dipleri gelen saçlar.. aynı ben de boyatmalıyım ama üşeniyorum :)
    iyi pazarlar..

    YanıtlaSil
  2. Ben başardım, darısı başına Bahar:-)

    YanıtlaSil