25 Ocak 2015 Pazar

İstanbul'da Bahar Varmış :-)

Dün sabahın dördünde kalkıp kat kat giyindiğimiz halde uçağa binene kadar geçen iki dakikada burnumuzu donduran bir soğukta üşüdük, uzun bekleyişler sonunda nihayet saat üç gibi İstanbul'a vardığımızda buharlaşıyorduk sıcaktan:-)

İki saatte gittiğimiz yerden on iki saatte dönmeyi başarsak da buradayız anacım:-)

Benim parmağım, Bilgiç'in kolu sakatlandığından ilk olarak hastane ziyaretiyle açtık eve dönüşümüzü, neyse önemli bir şey yokmuş:-)

Evimi özlemişim.

Kendime geleyim size Erzurum turu yaptıracağım , şimdi yılın başka zamanlarında hiç kullanmadığım kaslarımın isyanları izin verirse çantaları boşaltacağım:-)

Hepinize günaydın.

Yorumları açtım, blog havalansın, cereyan yapalım biraz , günaydınları alayım:-) Pazar sabahı benim kadar erken kalkan kim varsa artık:-)

18 yorum:

  1. Günaydın hoşgeldinşz sen yokken hikayenin bağımlısı oldum akşam yatarken düşünüyorum ne olacak diye o derece. 6 yı okuyamamıştım hemen ışınlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın GeCe:-) Hikâyeyi beğendiğine çok sevindim, devamını ben de merak ediyorum :-)

      Sil
  2. Günaydıın. Bana gün dokuz gibi aydı.Bir de o dediğin istanbul sıcağında dün geceyi ateşli geçirdim. Boğazlarım berbat. Evden dışarıa adımımı atmadan nası becerdim ben de anlayamadım.

    Erzurum turunuzu da anlatın tabi ama hikayenin devamını da merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın BT, geçmiş olsun. Bol bol adaçayı iç, iyi gelir. Virütik bir şey, bizde herkese bulaştı.

      Hikâyenin devamı, yazacak sakin sessiz bir ortam bulduğum anda gelecek:-)

      Erzurum turum fotoğrafları yüklediğim anda burada:-)

      Sil
  3. Günaydın... Geçmiş oldun... Hoşgeldiniz evinize... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bigün bursada da hava çok güzel

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldniz :))
    kaç defa uğradım yorum yazamadım tatilden kalanları bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Bahar:-) Hikâyeme yaptığın bütün yorumlar için teşekkür ederim canım, benim için çok kıymetli.

      Sil
    2. rica ederim canım, keyifle okudum ve kalemine hayran kaldım daha çok yazmalısın benceee :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :-)

      Sil
  6. Hoş gelmişsin ve günaydınlar çiçeğim :)

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Hamiyet, hoşbulduk canım:-)

    YanıtlaSil
  8. Hosgeldin canim, hikayen guzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Mehtap, teşekkür ederim canım:-)

      Sil