Her Şey Yolunda, Gerilmeye Gerek Yok :-)

Ocak 16, 2015

Tamam, Bilgiç tam kendine gelirken Can dün gece öksürmekten uyuyamamış Metos da sabah boğazım iyi değil diyerek kalkmış olabilir.

Tamam sen de zaten günlerdir sınırlarda gezip, hasta olsamm mıı, olmasamm mıı bir bünyeyle idare etmeye çalışıyor olabilirsin.

Tamam, pazartesi gününe otel rezervasyonu yapılmış, memleketimin hiç görmediğim bir köşesine gitme heyecanıyla yanıp tutuşuyor olabilir, ama bunca hastalık yüzünden yatırdığın kapora da yanarak oturduğun yerde oturabilirsin..

Ne olmuş yani?

Başka zaman gidersin.

Gerilip durmana gerek yok.

Sakin ol...

En kötü ihtimalle oturup evde tenis turnuvası izlersiniz hep birlikte... İpuçlarından katilin kim olduğunu bulur, tabu kelimeleri söylemeden derdinizi anlatırsınız veya..

Bak şimdi yanına oturan oğluşun merak etme ateşim yok dedi.

Merak etme işte:-)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. hahaaaa kesinlikle hiç gerilmeye gerek yok hatta patlamaya gerek yok:):) bende geçen sene gap turu için 6 ay önceden ödeme yapmıştım..Sonrasında hastalık nedeniyle gidememiştik Bak "tik" diyorum benim yüzümden değil..Hastalıkta ööle fena hastalık değil ay neyse işte...Kaporada yandı, hayallerde yandı..O hafta aldığım izne çıkmak zorunda kaldım..Hiç gerilmeye gerek yok yani hahaaaa:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir de bunların üzerine vay efendim ben gitmek istiyordum diyen Bilgiç sinirlenmesini koy - ki gördün nasıl bir şey olduğunu:-) Yok, hiç gerilmiyorum Prenses:-)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Geçmiş olmalı, olacak, istiyorum modundayım Havva:-)

      Sil
  3. Aynen.. her şey yolunda.. :)
    Hastalık yok... gitti o gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet Hayalperest, ben birazdan alışverişe gidiyorum termal içlik falan alacağım tatil için :-)

      Sil
  4. Hem kış çaylarına, vitaminlere gömülüyorsun ve o nadide yere gidip bizede görsel bi şölen sunuyorsun tammmmııı :))
    Üstelik sizin hiçbişeyiniz yok, öyleymiş gibi geliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet bizim hiçbir şeyimiz yok Şebnem:-) Neden böyle düşünüyoruz bilmem:-)

      Sil
  5. o tatile gidilecek arkadaş , termal içlik mi alırsın , bitki çayları , ilaçlarını depolayıp, hatta bir de doktora gidip totonuzdan iğne yiyip , yanınıza da neşenizi alın ve gidin :))))

    any:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Any, inanmayacaksın ama biraz önce doktora gidip hâlâ dönmeyen Can'ı aradım nerede akldın diye, iğne oldum geliyorum dedi!!! :-)

      Sil
  6. gerilmeye gerek yok,hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Süper bir bakış, tebrikler :))

    YanıtlaSil
  8. Gerek yok gerçekten de Bahar:-)

    Olumlu bakalım olumlu olsun Şenay, hayatı zehir etmeye gerek yok:-)

    YanıtlaSil