Ah Pazartesi, Şükür Kavuşturana

Aralık 22, 2014

Haftasonları üzerimden buldozer gibi geçiyor .

Cumartesi erkenden kalkıp Bilgiç okula gönderildi. Evdeki dolap içleri odadan odaya taşındı. Çocukların ranzasının altındakiler benim yatağın bazasına, oradakiler çocukların ranzasının altına, bilgisayar odasındakiler çocuk kütüphanesine, ordakiler bilgisayar odasına, salondaki çekmecedekiler bir yere.. Evde video olmadığı için anneme vermek üzere ayırdığım video kasetler olmasa bu dolanım ne işe yarayacaktı ben de bilmiyorum..

Öğleyin Bilgiç'i alma kısmı gelene kadar bu şekilde dört döndük ve evi savaş alanına çevirdikten sonra yola koyuldum. Çıktığımda saat bir, döndüğümde dörde geliyordu. ( Aslen gidiş dönüş yarım saatlik yol oluyor kendisi.) Bir cumartesi öğleni Ataşehir'de vasıta bulamayıp dağ başı gibi kalıyorsun arkadaş. Oğluşla Carrefour'a kadar yürüdük en sonunda. Sinirlerim tepeme çıktı. Eve döndüğümden tuş olmuştum artık.

Pazar günü ödev yapma günü oluyor bizde. Bütün gün fransızcayla boğuştuk. Bu sene başladıkları derste iki senenin müfredatını iki ayda verince çıldırtıcı bir sonuç çıkıyor ortaya. Bir ana "Yandım anam" diye yollara atacaktım kendimi. Gerçi attım ama onun sebebi evde kalan son iki yumurtayla kek yapmaya çalışırken masadan atlamaya karar veren yumurtaydı.

Neyse işte, bir şekilde bitti haftasonu. Şimdi her köşesi dağınık evim ve ben başbaşayız... Biraz kendime geleyim işe koyulacağım...

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Günaydın geçmiş olsun hafta sonuna toplu evle girip sadece keyif yapanlara nasıl özeniyorum ben de, daha tutturamadım bu düzeni ama 2015 te hedefim bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GeCe 2015 te çok daha önemli - ve keyifli-işlerin olacak canım, bırak dağınık kalsın:-) Çocuklar küçükken beş oda bir salondu evim, kamera çekimlerinde arka plânı bir görsen, şaşarsın, ama hiç de pişman değilim:-)

      Sil
  2. hafta sonu daha çok yoruluyorum ben de :)
    kolay gelsin,
    günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Bahar, ben evdeyken dağılıyorum, bir de çalışınca haftasonları tam bir koşuşturma halidir, kolay gelsin:-)

      Sil
  3. şu anda benim evin hali de top patlamışa yakın handan,ütüleri bitireyim de
    :)))
    kolay gelsin ikimize de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güya ütüyü dün gece bitirmiştim, sabah işe vurayım kendimi diye Havva, güneşi görünce iki makina daha yıkayıvermişim hemen, ama ama ama :-)

      Kolay gelsin valla:-)

      Sil
  4. Yılbaşı temalı giriş fotoğraflarını çok beğendim, hoşluk katmış bloga :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şenay, süslendi bloğum:-)

      Sil
  5. Pazartesilerden nefret ediyom, yorgunluk , temizlik :) gunaydin mesaji bile yazamadım sana .

    YanıtlaSil