Mutluluk Sokağı

Kasım 18, 2014

Dün hangi kitaba el atacağımı bilemedim tabi. Aslında Montaigne'nin Denemeler'ini okuyorum -ki bayıldım- ama onu bitirmeye kalksam aceleye getirmiş olacağım için yeni aldıklarımı araya sokmaya karar verdim.

Tabi hepsinin de arasında Bilgiç kitabı okumasam olmazdı:-)

Bu kitap hakkında Bilgiç ne düşünecek bilmiyorum ama ben bayıldım. En alttaki paragrafta ağladığımı itiraf ediyorum.

İnşallah çocuklarımız içlerindeki pırıltılar saçan o insanı bulurlar:-)




Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. günaydın:)))) sen zaten pırıltılar saçan bir insansın. Bugün hep pırıltılar saçan insanlarla karşılaştığın bir gün olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Canım Çenebaz, bak karşılaştım bile hemen:-)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş..yalnız dün akşam ve bu sabah amma hoş dedim yahu:):)

    YanıtlaSil
  4. Alıntı tüylerimi tiken tiken etti. Teşekkürler Handan. Umarım bulurlar... :)

    YanıtlaSil
  5. O son paragraf o kadar doğru ki...
    İçimizdeki o insanı (çocuğu değil, çok doğru) sürekli aktif tutmak gerekiyor. Sık sık danışmak iyi geliyor örneğin.

    YanıtlaSil
  6. E o da hoş Yaz:-) Hoş şeylerle karşılaşalım hep.

    Umarım bulurlar CS.

    Kapaktaki, üç kardeşin resmi Şenay, bu da lise sınavını kazanmış başka şehirdeki okuluna giderken en küçük kardeşin aklından geçen hatıralar ve düşünceleri anlatan bir kitap.

    Evet Zeugma, içimizdeki o insanı hiç kaybetmemeli.

    YanıtlaSil
  7. bu cümle bana uygunmuş :)

    YanıtlaSil
  8. anlamlı çook, dilerim öyle olur..

    YanıtlaSil
  9. Ben de her insanın içinde pırıltılar saçan bir insan olduğunu düşünürüm. Umarım herkes onu bulur.

    YanıtlaSil
  10. İçmizdeki insana ;) sonsuz segiler... en güzel pırıltılarr...

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle var Kadriye. Umarım öyle olur.

    Sonsuz pırıltılar Özii:-)

    YanıtlaSil