Karmaşık

Kasım 10, 2014



Senin de yüreğin kan mı ağlıyor sarmaşık...

Kıpkırmızı..

Sen de çaresiz ve hüzünlü mü hissediyorsun kendini?

Sarılmışsın ağacına sımsıkı.

Dikkat et..

Ağaçlar bugün var, yarın yok bu ülkede.

Bir sabah bir uyanırsın yerdesin boylu boyunca...


İçimdeki acı hiç geçmiyor sarmaşık.

Biz insanlar

Sen, ben, o demeden

Sarılabilseydik birbirimize

Ve dünyamıza

Keşke...

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Dünyada güzellik adına ne varsa hepsini sıraya soktular yok etmek için!
    Vicdan yoksunları. Elleriniz kırılsın!

    YanıtlaSil
  2. Neden sorusuna bir cevap bulamıyorum Zeugma.. Şu dünya üzerinde kaplayabildiğimiz alan belli, yiyebildiğimiz yemek belli, giyebildiğimiz kıyafet belli... Diğer tarafa götürebileceğimiz şey de belli.. Nasıl, nasıl doymuyor insanların gözleri.. Nasıl bir açlık, nasıl bir yürek, nasıl bir kimya?

    YanıtlaSil
  3. yorumunu yanıtladım ama baksana yanıt versen yaa amaaa :)

    YanıtlaSil
  4. bişi daha sordum kiiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Oğlana fransızca çalıştırıkene yetişemedim soruya hemen:-)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yazmışsın, diyecek söz bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ah Burcu, ben de sevgisiz insanlara diyecek söz bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ağaç katliamı insan katliamıyla eş değerdedir ağaçlar insan için vardır bunu anlayamazlar ve keserler

    YanıtlaSil
  9. ağaçlara, doğaya uzanan kötü eller ah..

    YanıtlaSil
  10. Oturdukları dalı kesiyorlar Kış Güneşi...

    İçimi acıtıyor Bahar, nereye baksam içim acıyor..

    YanıtlaSil