Bizim Handan'ın İsyan Halleri

Kasım 28, 2014

Ama yaaa, bu Can evdeyken ben günde iki kere kahvaltı etmekten yüz kilo olucam yakında..

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. erken kalkmak kabahat gibi oluyor bazen değil mi?
    mutluhaftasonu
    sevgiler handan

    YanıtlaSil
  2. YİYOMUŞ GİBİ YAP BACIM:):)

    YanıtlaSil
  3. Kahvaltıdan bişey olmaaaz:)))

    YanıtlaSil
  4. Ama dikkat et valla kilo alırsın; tecrübeyle sabittir :)

    YanıtlaSil
  5. bir dirhem et, bin ayıp örtermiş:))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Erken kalkıyorum, çocuklara kahvaltı hazırlarken ben de acıkıyorum tabi Havva. Can öğleyin kalkıyor. Ben kahvaltı deli olmuş dört saat, hadii ona hazırlarken yine oturuyorum. Az yesem neyse:-)

    Değil mi Sevda:-) Bende üç tane var bir de düşün halimi:-)

    O iyiymiş CS:-)

    Ha ha ha ha, adam yakama yapışmıyor zaten Yaz, ben durabilseydiiiimmm. Yemiyormuş gibi de kalkardım o sofradan da:-)

    Yaaa Kadriye:-)

    Handan kendi kaşınıyor da Mehtap, yemeye bahane , hep bahane:-)

    Alınmaz mı Özlem, en tehlikeli öğün:-)

    Ha ha ha benim etler onu örteli çok oldu Çenebaz, bundan sonrasını örtmese de olur artık:-)

    YanıtlaSil
  7. Kahvaltı keyfi bambaşka tabii ama frenle kendiniii :D

    YanıtlaSil
  8. Sabah tartıya çıkıp göreceğim halimi Özii :)

    YanıtlaSil