Anladım Ben Anladıım...

Kasım 03, 2014

İncognito okuyorum şu sıralar ya, her şeyi beynin kimyasına bağlıyor.

Yahu dedim kendi kendime, kesin şu "dış mihraklar" bir madde karıştırdılar yiyecek içeceklere, bizim insanların sağ duyusu, aklı ve mantığı bozuldu.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. :)
    yoksa milletçe anlayışlı sağ duyulu ve düşünceliyiz:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Havva:-)

    Bu arada, aynı anda birbirimizin bloğundaymışız:-)

    YanıtlaSil
  3. insan düşünemeden edemiyor değil mi ?
    any:)))

    YanıtlaSil
  4. gerçekten öyle bir şey olmalı :)
    güzel bir gün dilerim..

    YanıtlaSil
  5. gerçekten öyle bir şey olmalı :)
    güzel bir gün dilerim..

    YanıtlaSil
  6. hep o üçüncü şahıslar zaten...ahh onlar yok mu onlar..:)

    YanıtlaSil
  7. günaydın ne güzel "anlayabildim" diyebilmek ya da ikna olabilmek... darısı başıma:))

    YanıtlaSil
  8. Var bir şey Any, aksi halde denilmesi gerekenler çok ağır.

    Öyle olmalı Bahar:-) Senin de günün güzel olsun:-)

    Ah, ah, Bibis, her şeyin suçlusu onlar:-)

    Çözdüm olayı Sevda, bak biraz üzerinde düşün dediklerimin bana hak vereceksin:-)

    YanıtlaSil
  9. ben de öyle düşünüyorum ,kesin birşeyler karıştırıyorlar yediklerimize

    YanıtlaSil
  10. Ben bilinçaltı telkinden şüpheleniyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Valla var birşeyler Minik Mini.

    O da mümkün Kadriye :-)

    YanıtlaSil