Oradan Buradan

Ekim 14, 2014

İncognito Beynin Gizli Hayatı yanımda sürünedursun bu arada Bir Çift Yürek'i tekrar okudum, cumartesi günü  Bilgehan'ı okul kapılarında beklerken başladığım Barış Bıçakçı'nın Bizim Büyük Çaresizliğimiz de bugün bitti. Şimdi artık diğerine biraz daha ciddiyetle eğilmeli. Kitap fuarına az kaldı :-)


Antredeki çekmeceyi döküp düzeltmeli, yine açılınca içinden oyuncak fırlayan kutulara benzedi, tekrar kapatmak bayağı sorun oluyor.

Evi süpürdüm, bir de silsem iyi olacak ama önce bir bardak çay keyfi yapacağım.

Akşama karnıbahar pişireceğim, bizimkiler kesin söylenecek, hıh, iki gündür yedikleri kuru şeylerle ilgili hiç sorunları olmuyor tabi. Ver ellerine paçanga böreği, pizza, sandviç, oh, gıkları çıkmaz...

Doğumgünü fotoğrafı koyacağım ama ilgilenemedim henüz makinayla. Zaten yer gök fotoğraf oldu blogda:-)

Hava çok güzel bugün, yarın da öyle olur umarım. Can'ı Nişantaşı'na sürüklemeyi planlıyorum. Filmekimi bileti alamadım ama sabah seansında yer buluruz umarım. Bulamasak da Nişantaşı'nda yapacak bir şey olur nasılsa.

Haydi çayıma gidiyorum ben şimdi. Teklife gerek yok, herkese yeter , buyrun gelin:-)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. tünaydın:)))) bilet bulabildin mi bari?
    çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Garip gelebilir ama el yazılarımız ne kadar benziyor yahu!
    İlk bakışta dedim ki ben kimim ? Nerdeyim? Yazdığım yazının burada işine :))))

    YanıtlaSil
  3. Tünaydın Çenebaz, yarın bakacağım bilete:-)

    Ha ha ha, senin defterinden yürüttüydüm Damla:-)

    YanıtlaSil
  4. bir çift yürek iyi kitap :)
    bir de fuara ben de gelebilseydim ya..

    YanıtlaSil
  5. Ohhhh misss ... Çok keyif dolu heldi anlattıkların.... Keyfin bol olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Valla fuar bize de o kadar uzak ki Edirne'de olsam daha rahat giderdim Bahar:-) Gel seni de götürelim. İki çekçek bavulla gezerdik bak:-)

    Gerçekten de keyifliydi Persephone, bu gün bir huzur ve dinginlik vardı, çok güzeldi. Ve dediğim işlerin hepsi de bitti:-)

    YanıtlaSil
  7. Gel Nihal, taze demledim:-) Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  8. Aaa, bu arada mini paketim ulaşmadı mı henüz sana?

    YanıtlaSil
  9. O antredeki çekmeceler yok mu zaten, beni benden alıyor...Kabusum oldu resmen :)
    Kolay gelsin Handan :)

    YanıtlaSil