Fotoğraflarıma El Attım Biraz :)

Ekim 09, 2014

Fotoğraf klasörlerinde büyük bir temizlik yapmayı planlıyorum. Öncesinde biraz oynamak istedim onlarla. Çok gezen mi çok okuyan mı bilir bilmiyorum ama çok gezen çok fotoğraf çekebiliyor anacım. Sadece bu senenin mahsulleri bunlar. Aslında hemen hepsini biliyorsunuz..

Eeee, bu kadar uğraştım, hangilerini beğendiniz en çok söyleyin bakalım :) (Bak kolaylık olsun diye üşenmeyip numaraladım bir de ha :)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12
  
13


14

15


16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42


43
 
44

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. 1
    11
    ve
    17
    içlerinden seçebildiklerim. :)
    Hepsi ayrı güzellikteler.

    YanıtlaSil
  2. 1,2,3,4,5,6........ hangisini söyleyeyim hepsi birbirinden güzel:)
    deklanşörüne sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Hepsi mükemmel :D Favorim 3. ama :))

    YanıtlaSil
  4. 37,43,44
    ve ayrıca hepiceği

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel...
    Ferhan

    YanıtlaSil
  6. hepsi gerçekten çok güzel de ille de seç dersen 2-15-36 diyeyim bari
    çenebaz

    YanıtlaSil
  7. 3-13-36-41 ve 42 :)

    Geçmiş bayramın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. 3- 5- 25 en beğendiklerim. Ellerinize sağlık, genel anlamda hepsi çok güzel... :)

    YanıtlaSil
  9. seçmeyeceğim arkadaş , seçmek zorunda mıyım:))))
    Fotoğraf makinam iyi diyorsun ama senin yeteneğin olmasa mümkün değil kızım bu fotoğrafların böyle çıkması...

    any :)))

    YanıtlaSil
  10. Birincisi otelin mumuydu, ne yazık ki göründüğü kadar güzel çekemedim, neyse ufak rötuşlarla hoş bir hal aldı Hayalperest:-) 11 tam karşımda duruyor, gölgesi duvara her vurduğunda mutlu oluyorum:-) 17 Galata Kulesi'nin merdivenlerinden inerken çekildi.

    Teşekkür ederim Sebuş:-)

    3 numara Londra Camdontown'da bir ev Şenay, o zaten o kadar güzeldi ki ben bir şey yapmadım:-)

    37 geçen gün Hamiyet ve Yaz'la gittiğimiz Beylerbeyi Sarayı'ndan Havva:-) Ben köprü ve yerdeki martıyı çekerken uçarak kadraja giren diğeri tam bir bonus oldu:-) 43 Yanartaş, 44 Saklıkent. Metehan'la suda kim daha çok ayağını tutabilecek yarışması yapıyorduk:-)

    Teşekkürler Ferhan ( Ferhan Abla sen misin o yoksa?)

    2, British Museum'da yorgunluktan yıkılmadan önce çektiğim son fotoğraflardan Çenebaz:-) 15 Can'la güya yürüyüş yaptıktan sonra koruda içtiğimiz keyif çayı:-) 36 da Beylerbeyi Sarayı'nda kahvaltı yaparken :-)

    13 Boğaz Vapuru'da martılara simit atarken Katre:-) 41 Regent's Park. 42 de Saklıkent'in girişinde, ışık ve gölgeler. Fotoğraf aslının yanında pek sönük kalmış.

    5 Kekova'da tekne turundan CS. Işıldaya deniz çekmeden duramıyorum, bunların arasında elemek şart sanırım:-) 25 Londra'da Castle , siyah beyaz yapınca hoş oldu. Bir de ağacın dalının ardından. Ah, eski binalar o kadar güzel ki...

    Yok yok, sürekli çekince sıradanlasıyor, ekstra bir şeyler daha olması gerektiğini biliyorum da Any, dur bakalım:-) Beni mutlu esiyor çekmek, çıkanlardan çok buna bakmak gerek:-)

    YanıtlaSil