Ekran Fotoğrafı

Ekim 01, 2014


Sizi bilmem ama benim tablette en kullandığım özellik. Ne bulsam buraya atıyorum. İlginç gelen bir kitap mı var hemen fotoğrafını çekiyorum, hoşuma giden şeylerin hemen fotoğrafını çekiyorum, yemek tariflerinin keza.. Hangi sayfada, kimde görmüştüm falan derdi olmuyor.

Nitekim biraz önce cupcake tarifi vardı diye geldi aklıma şıp diye buldum.

Şimdi de pizza hazırlamaya gidiyorum. Oğluşumun arkadaşları gelecek, Ölü Ozanlar Derneği'ni izleyecekler. Oy ben onları sevmeyeyim de ne yapayım:-)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Teknoloji çok güzel bişey. Hayatı kolaylaştırıyor. Sev tabi onları çok sev.

    YanıtlaSil
  2. iyi fikirmiş cidden de. :)
    ablamda bir ara buna benzer şekilde tarif toplardı netten. Kopyala yapıştır, resim yapardı.

    YanıtlaSil
  3. Böyle basit ama işe yarar şeylere bayılıyorum Kadriye:-) Sevelim tabi yaa, Allah korusun çocuklarımızı:-)

    Çok pratik oluyor Hayalperest, ablanınki de iyi fikirmiş:-)

    YanıtlaSil
  4. Sen ne tatlı annesin öyle :)) benim tabletim yok henüz :D

    YanıtlaSil
  5. Çocuklar çok tatlı Şenay :)

    YanıtlaSil
  6. Bilgisaayarda prnt scr olayını bilmek bir ayrıcalıktı eskiden şimdi scrshot yapmak çok kolay valla ben de hep kullanıyorum

    YanıtlaSil
  7. Evet prnt scr'i ilk öğrendiğimde ne mutlu olmuştum GeCe. Şimdiyse ne kadar pratik her şey :)

    YanıtlaSil
  8. Ruhu şad olsun. Kız bi Kemal Sunal ölünce, bir de bu Robin ölünce aynı derece üzüldüm. Nasıl sevdirmişse adam kendini Amerikalı haliyle. :(((((

    YanıtlaSil
  9. Sevdirmiş gerçekten de Daisy.

    YanıtlaSil