Suyunu İyi Ayarlamak Gerekiyordu :-)

Eylül 13, 2014



Kinoayı bu sefer de bulgur pilavı gibi pişireyim dedim. Yıkadım, suda bekledi iki saat kadar. Tarifinde diyordu ki suda bırakırsan bire bir , aksi halde bire iki su koy. Ben bire iki su koyup bir de domates sosuyla karıştırınca bulamacımsı bir şey oldu.

Oğluşlara dedim ki tadı güzel ama kovboy filmlerindeki kepçeden şlop diye tabağa konanlara benzedi, country yemeği oldu bu :-)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. :))
    Dene Handımcım, kinoayı her türlü dene.
    ''Contry yemeği'' benzetmen çok yaratıcı. Oğluşlar bayılmıştır :)

    Kız olsalardı ''dantelalı pilav'' derdin belki de :-)
    Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ''Handancım'' olacaktı...
    ''Handancığım''

    YanıtlaSil
  3. Zeugma, oğlanlara o kadar alışmışım ki kızlarla nasıl davranırdım hiç bilemiyorum:-) Bir de süslü püslü olsa ters köşeye yatardım herhal:-)

    Bu arada bu şekilde de gayet güzel oldu, tavsiye ediyorum:-)

    YanıtlaSil