Eylül 09, 2014


R.Bach

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. işte bu yaaa,di mi ama ?
    aslolan mutlu yaşayabilmek,kaçımız başarabiliyor ki bunu,belli bir yaştan sonra farketmeye başlıyor insan...

    YanıtlaSil
  2. günaydın:))) epeydir yoklama almadığını hatırlatayım dedim
    çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Bazen koşturmalarda işin özü kaçıyor Minikmini, sonra başarılı ama mutsuz insanlarla doluyor ortalık.

    Aaa, haklısın Çenebaz, yaz da bitti, şu sıralar bir yoklama almalı. Günaydın sana da:-)

    YanıtlaSil
  4. değil mi handan,
    kendine bişey yapamayan dünyaya ne yapacak?
    seviyorum seni,sen ara ara dürt bizi
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Handannn canimmmmm ne guzel yazi.tek tek okumam lazim.neler kacirmisim tatideyken ;)

    YanıtlaSil
  6. Handancım tatil vs. :)) Döndük ve okullar yine başlıyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Düşündüm.. öyle yapabiliyor muyum diye.. çok değil.. yapmak istesem de yapamıyorum.
    yapmak lazım değil mi.. :)

    YanıtlaSil
  8. Ara ara kendime hatırlatırken size de söylüyorum Havva:-) Ben de seni seviyorum canım:-)

    Mehtap boş vakitlerinde hiç sıkılmayacaksın bak okuyacak çok şey var:-)

    Hoş geldin Ebru:-)

    Yapmak lâzım Hayalperest, bir yolunu bulup yapmak gerek..

    YanıtlaSil
  9. çok doğru o zaman hep mutlu kılmaya..

    YanıtlaSil
  10. Hep mutlu kalalım Bahar:-)

    YanıtlaSil