Ne Zamandir Alış Veriş Yapmamıştım:-)

Ağustos 09, 2014

Fırtına koptuğu perşembe günü biz İkea'daydık:-)  Eve döndüğümde iki gün önce kıyı köşe temizlenmiş evimin balkondan gelen toprakla dolduğunu görmek moralimi bozsa da aldıklarıma bakıp kendimi avuttum biraz:-)


Bu saksı çok hoşuma gitti. Şu an her yer çiçek dolu olduğundan bir müddet yatak başımda yer alacak kendisi:-)


Bu şirin şey de Paşabahçe'de indirime girmişti. İhtiyacım yoksa almıyorum böyle şeyleri ama o kadar güzeldi ki bu seferlik kuralı bozdum:-)  O da sehpa üzerinde duruyor, bakıp gülümsemem için. Belki ekmeklik, peçetelik, ne bileyim işte öyle bir şey yaparım:-)


Sonunda okuma köşem tamamlandı:-)  Burası iki balkon arası kalan rüzgârlı koltuk. Battaniyeme sarılıp kitap okuduğum köşe, ama bir lambam yoktu, şimdi tam olması gerektiği gibi:-)

Yağmurlu bir sabahın ardından serin bir gün:-)  Dağınıklığımı toplayayım köşeme gömüleceğim hemen:-)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. kitap okuma köşesi nede güzel olmuş. Ama ben en çok paşabahçeden aldığın sepete bayıldım ♥
    iyi hafta sonları canım

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker değil mi Şebnem:-)

    Sana da iyi haftasonları canım:-)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel şeyler almışsın, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Şenay:-)

    YanıtlaSil