İyi ki Doğdun Any :)

Ağustos 14, 2014

Bu gün Any'nin doğum günüydü, nasıl başardık bilmiyorum ama baş başa nostaljik bir gün geçirdik :)

Hatta evden tam çıkarken annemin arayıp bende yemeğinizi yiyip öyle gidin demesi konsepti tamamladı, bir anda genç kızlığımıza döndük :)



Her sene onun doğum gününde Moda'ya çıkardık, yine aynısını yapmak istedim :)

Aaa, tam da okulunun önünden geçiyoruz, haydi önce buraya girelim :)





 

Bu kantini görünce yeniden liseli olasım geldi :)



 
 Okulda rastladığımız bir öğretmen bize ,terasa çıkmadan gitmeyin deyince kendimizi bir de üst katta bulduk..



Birisi sırasına geçmiş bile :)

 
Eh artık kutlamamızı yapabiliriz..
 
 
Bakıııın benim yüzüğüme bakışı :)
 
 

 İyi ki doğdun Any... Nice güzel yıllara canım.. Kahkahan yüzünden hiç eksik olmasın..

 
Geçen onca yıla inat, biz hâlâ ..
 
Bi makyaj yapmayı beceremeyip üç saat önce itinayla sürdüğümüz rujun çoktan gittiğini bile fark etmeyen iki komik tipiz işte.. Ne güzel :D



Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. O şen kahkahalarınız hiç eksik olmasın.. Nice senelere.. :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar gülenç bir yüzün var :) mutlu olmak hayattan zevk almanın resmi bu işte ;) hep gülün böyle inş..

    YanıtlaSil
  3. Şahanesiniz :))
    Dostluğunuz hep baki kalsın hayatım, tabiki gülücüklerinizde ;)

    YanıtlaSil
  4. ne tatlııı günmüş. annene gitmeniz de ne hoş tabii. moda hangi lise ki du ya tanıyamadım ki. kız lisesi miydi neydi ki. deniz kıyısında he :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Nihal:-)

    Amiin Hayalperest:-)

    Her şeye rağmen kahkaha atmak çok güzel Merve, böyle küçük anlarda gizli mutluluk:-)

    Teşekkürler Şebnem:-) Böylesi dostlara sahip olmak harika bir şey:-)

    Evet çok tatlı bir gün oldu Deep:-) Şimdiki adı Kadıköy Lisesi, eski Kadıköy Kız Lisesi:-)

    YanıtlaSil
  6. geçenlerde orda yaz şenliği vardı hala var galiba. bahçesini biliyom da içini bilmiyodum anladım tamam :)bi de yukarda moda lisesi var hani cem kınayın tiyatrosunun olduğu yer. orası da eski lise :)

    YanıtlaSil
  7. Evet, bahçesinde standlar var:-) Öteki okul da benim oğluşumun okulu:-) Onun da manzarası harika:-)

    YanıtlaSil
  8. Birlikte nice yıllarınız olsun;) ben hala yazlıktayım seni özledim ziyaretine geldim ;)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Gülçin:-) Çok iyi yaptın, senden bir ses duyduğuma sevindim:-)

    YanıtlaSil
  10. Böyle özel bir günü birlikte okuduğunuz okula da uğrayarak yad etmek ne şahane duygudur kim bilir. Okulunuz harikaymış yaw Handan. Hele kantindeki manzara ne öyle, bayıldım :)
    Any'e ve sana sağlıklı ve keyifli nice yıllar ;)

    YanıtlaSil
  11. Yok yok benim okulum değil Any'nin Zeugma, ben de ilk defa binasını gördüm:-) Any'nin nasıl iflağ olmaz bir romantik olduğunu anladım böylece, insan o manzarayla başka ne olur:-) Teşekkür ederim:-)

    YanıtlaSil
  12. öncelikle canım arkadaşım handan'a teşekkür ederim... ve ardından diğer bütün iyi niyetlerini sunan blogger arkadaşlara ,
    evet... romantik bir insan olmamda büyük bir etkisi olmuştur okulumun manzarası ve bulutlarla dans eden denizi ve tabi ki kuşların dansı... , ama romantikliğime devam etmemede de bir o kadar etkisi olan canım arkadaşımın da hakkı yenmez...
    ona da dedim sizinle de paylaşayım , bana verilecek en değerli hediyeydi.... dünyanın en güzel ,en pahalı en ihtişamlı hediyesini ya da dünyayı getirselerdi , yine de bu günü vermezdim...dostumu ise asla ,asla....

    seni çok seviyorum canım arkadaşım
    any:)))

    not: evet rujumuz da olsaydı iyiydi:)))))))))

    YanıtlaSil
  13. ay bu arada resimler müthiş çıkmış ,
    veeee Halide teyzemin yemekleri her zaman ki gibi enfesti ....
    any:)))

    YanıtlaSil
  14. Hep güzel kalın any ve Handan :)

    YanıtlaSil
  15. Ben de seni seviyorum canım, iyi ki doğdun :)

    Teşekkürler Mehtap :)

    Hepimiz hep öyle kalalım Evren :)

    YanıtlaSil
  16. Teşekkur ederiz Tülin:-)

    YanıtlaSil
  17. çoook tatlıııığğğ musmutlu yılları olsun..

    şifre girmeye üşendim şimdi anla işte Y.Rıhtımı:):):)

    YanıtlaSil
  18. Çok tatlısınız maşallah, ne güzel bağ ne güzel dostluk. Allah muhabbetinizi artırsın :))

    YanıtlaSil
  19. Amin Şenay, darısı senin ve arkadaşlarının başına:-)

    YanıtlaSil