Hey İstanbul

Ağustos 20, 2014

Deniz Som'un Hey İstanbul'unu okurken daha çok gezesim geldi :-) Yok yok şimdi değil ama elimin altında tutacağım hep. Şimdi ikincisine başlıyorum, sokakların, mahallelerin, binaların hikâyesini seviyorsanız benim gibi, muhakkak okuyun derim:-)
..............................

"Kent o kadar görkemli ve büyüktür ki halk arasında gittiği yeri söylemek için 'kente gidiyorum' demek yeterlidir.

Kent 'poli' demektir;  gidiyorum'pao'...
Kente gidiyorum ' pao is tin poli'...
Biraz daha kısaltıp 'kente' dersek;  'is tin poli'...
Ve is tan bul! '

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. çok etkileyici istanbul böyle demek

    YanıtlaSil
  2. Günaydin Mehtap:-)

    Evet Havva, buradan çıkmış büyük ihtimal, güzel değil mi:-)

    YanıtlaSil
  3. İstanbul her taşı bir hikaye sanki. Bir ömür yetmez.

    YanıtlaSil
  4. Tam senlik bir kitap Handan.
    Gezdiğin yerlerle ne güzel pekiştirirsin. İstanbul uzmanı oldun iyice ve sayende biz de;)
    Deniz Som'un kaleminden hem de.
    Mutlaka okunmalı..

    YanıtlaSil
  5. Ah bir de aklımda tutabilsem Zeugma:-) Neyse şimdilik elimde tutayım, zamanla diğeri de olur elbet:-)

    Günaydın Nihal:-)

    YanıtlaSil