Handan İstedi İki Müze, Allah Verdi Üç Tane :)

Ağustos 13, 2014

Dönüş yolunda bu binanın fotoğrafını çekerken bir tabela dikkatimi çekti..
 
Müze mi yazıyordu orada?
 

Lütfen lütfen lütfen gidelim mi?


İş Bankası Müzesi diye bir müze varmış ki hiç duymamıştım.. Ha ha ha, bütün müzeler konusunda uzmanım ya :) Aslında banka ve bankacılık tüylerimi diken diken etse de ayrıldıktan on dört sene sonra hâlâ yine de merak ettim burayı.

Burası da bedava!



Binaların kendileri bir güzellik zaten. Bu pencerelere bakmaya doymuyor insan..


Dolaşmaya üst kattan başlıyorsunuz. Galeriler numaralanmış, İş Bankası'nın ilk günlerinden günümüze..

Şu ilk binanın güzelliğine bakın :)




Keşke şimdi de dergi kapakları böyle olsa :)


HAngimizin yoktu ki bu kumbaralardan?



 









 


Biraz genel kültürümü arttırıyorum. Ah bir de aklımda kalsa..


Bu bizim kumbaraların üzerindeki genel müdürlük binası :)




Giriş katında eski şube ve hesap cüzdanlarında bekçi eşyalarına bir çok şey var. Burada bir çok kişi tarafından İş Bankası'nın anlatıldığı kulaklıklı ekranlar da bulunuyor..

 








Artık bodrum katına inebiliriz. Burada kasalar ve kiralık kasalar var..

Düşününce bu kadar sıradan olan şeylerin çocuklar için ne kadar eğitici olduğunu kavrıyor insan bir kere daha. Çocuklarım kiralık kasalar, bankolar, kasalar derken hiç bahsetmediğimiz bir konuda bayağı aydınlandılar :)


Bir an müfettişlik günlerim geldi aklıma :) Hemen kasanın anahtarına el koyup saymalıyım paraları :)




Burası da en eğlenceli bölgeydi :) Aradaki koridorlardan birinde rakamlar önümüzde akıyorlardı. Hemen Matriks havasına girdik :)


PAraları inceledik diğer yanda..


Tamam bizim paralar sahte değil :)

 
Kiralık kasalar son durağımız.


Eee, cevap verin bakalım, siz olsanız kasanızda ne saklardınız ?



Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. gidemedim ama sayende bol resim gördüm canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. :)))
    evet oralarda bir de PTT müzesi var handancım

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim Gunluk Yaşamım, mutlu oluyorum gördüklerimi paylaştıkça:-)

    Kaçırsaydım üzülürdüm Havvacım:-)

    YanıtlaSil
  4. Benim olmadı o kumbaralardan almak istiyorum, bulamadım henüz istediğim gibi :D

    YanıtlaSil
  5. Benimkisi de durmuyor Şenay, dursaymış kırk senelik olacaktı bak:-)

    YanıtlaSil
  6. ayyyy kadın müzelere vurmuş kendini a dostlarrr :))))) hangi yazına baksam, hep müzelerrr :)))

    YanıtlaSil