Günaydın :-)

Ağustos 08, 2014



Ne zamandır hiç sesi çıkmayanlar var, yoklama yapasım geldi, sağdan sayın bakiim:-)


Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Günaydın Canım, günaydın;))) haklısın vallahi bu sayım gerekli ve iyi olacak, girdim sıraya artık kaçım bilmem ama hakikatten bir koşuşturmaca ve hengame oldu hemen ramazan sonrası, herkes birşeyler için koşuşturuyor kimisi tatil, kimi benim gibi daha bekliyor tatili işi dolayısıyla ama bir rehavet var işin aslı benden yana;)) sevgi ve selamlar olsun.. Ay dur vallahi bu sayım iyi geldi bir silkelenme ihtiyacı hissettim hakikatten:).

    YanıtlaSil
  2. Gunaydin handancim.sorma yokum ne zamandir :( birikti hersey.

    YanıtlaSil
  3. ben de 5inci olmuşum, günaydın:))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  4. sona mı kaldım ben,ay handancım burada internet kafasına göre takılıyor,ben çok şeyi kaçırıyorum,ama yarın dönücem,normal hayat:(
    ii oldu uyardığın

    YanıtlaSil
  5. bu saatte yetiştim yoklamaya "iyi geceler" diyeyim bari:))

    YanıtlaSil
  6. Günaydııııııın :)

    YanıtlaSil
  7. Geç kaldı kağıdı alabiliyor muyuz ki acaba :D

    YanıtlaSil