Bir Kaç Parça Bir Şey Kalmış :)

Ağustos 22, 2014

Sağa sola dağılmış fotoğraflarımı toparlarken rastladıklarım :)


Pek kırmızı otobüslü Big Ben olamamış ama sanatsal sanatsal bu :)


Küçücük kalmışız yanına gidince :)


Pencerelerdeki çiçeklere bayılırım diyeceğim ama pencere de pencere şimdi :)


Bu ne binasıymış bilmiyorum kadın figürleri birer kıtayı simgeliyorlar ..




Bu da Doğa Tarihi Müzesi'ndeki Koza'dan..

Tamam bitti diyecektim ki bir şeyi daha atladığımı hatırladım. Hemen onu buluyorum :)


Bu dikilitaş çocukların bir kitabında geçiyordu, Kleopatra'nın İğnesi. Bilgiç'in isteği üzerine bulduk kendisini..


Buradaki dikilitaş Sultanahmetteki gibi yerin altına doğru itilmediğinden daha yüksek gözüküyor haliyle.. Yani bana öyle geldi, bilmiyorum belki de gerçekten yüksektir..




Bu da caddenin ortasında, araba altında kalmayı göze alarak çektiğim bina, kilise herhal, hakkında bildiğim bir şey yok ne yazık ki :)

İşte bu kadar :)

Herkese günaydın..

Bugün yaşasın cuma :)

Umut dolu bir güne açılsın sabahınız ...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. bayıldım ve çatladım. harika fotolar çekmişin cadıııııııı :))

    YanıtlaSil
  2. A ha ha, daha iyileri sana olsun mu denir ne :-)

    YanıtlaSil