Ha Bire Ebeleniyorum Azizim :)

Temmuz 11, 2014

Sevgili Şenay beni mimlemişti :)

1. En çok kırıldığın/ incindiğin kelime?

Kelimelerin hepsine kırılabilirim, hem de hiçbirisine kırılmam, kırılmak kelimelerden bağımsız bir şey bence :)

2. Herkesin kullandığı bir kelime olur. Ama senin için bir insan olur. O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın. Ne düşünüyorsun?

Valla bu soruda ne demek istenmiş şimdi diye düşünüyorum... Zaten insan kendisi için özel kişilere sadece alınır beni bildiğim, diğerleri ne derse desin, kimin umurunda :)

3. Seni en çok duygulandıran şarkı?

Ben öyle tek bir şarkı seçebiliyor olsaydııım :) Sizi şuraya alayım, seçin beğenin anacım :)

4. Daha önce seni bırakan biri geldi. Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin. Ama buna rağmen yine bırakıp gitti. Şimdi yine pişman ne yaparsın?

Mantıken ikinci şansı bile alamaz benden de ama ne bileyim, bazen insanın aklı başında olmayabiliyor. Büyük konuşmamak lâzım :)

5. Nefret mi aşk mı?

Aşk, yeniden aşk, bir daha aşk, yaşamdaki bütün güzelliklere delicesine bir aşk :)

6. Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Kalbini kırmamaya çalışırım ben hep. Çok dikkat ederim bu konuya. Diyelim ki yaptım bir hata, bir hatayaptım da derim açık açık, dolandırmaya gerek yok :)

7. Nasıl ağlarsın, bağırarak mı içine atarak mı?

Sessiz ağlıyorum sanırım, zaten gözlerim benden önce başlar..

8. En korktuğun şey?

Korkularımı dillendirmekten de korkarım ben :)

9. Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin?

Puzzle yaparken kafam dinleniyor. Bir de kendimi dışarı atıp fotoğraf çekmek çok iyi geliyor. Müzik de olmazsa olmaz...



10. Bazen kızılmasından hoşlanırsın. Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?

Yok hoşlanmam ben :)

11. Şiir / Müzik / Öykü/ Deneme ?
 
Müzik - Şiir- Öykü - Dememe

12. En son ne için ağladın?

Dün okuduğum bir habere ağladım. Çok üzüldüm çok...

13. Birinde hemen etkilendiğin özellik?

Güzel el sıkışması.. Gözümün içine bakarak konuşması. Bir de sürekli ben diye atlamayıp , ben konuşurken kendi söyleyeceklerinin kurmayıp düzgünce dinlenmesini.

14. Dayanamadığın şey?

Birisinin evine gittiğimde fonda televizyonun açık olmasına çok sinir olurum.

Bir sürü var da şu an aklıma ilk geleni yazdım :)

15. En sevdiğin duygu?

Güzel bir yazı yazmayı başardıktan sonra yaşadığım mutluluk :)



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Korkunun dile getirilmesi evet buna ben de inanırım, kelimeleri güzel seçmek önemli :)
    Arka fondaki tv'yi kapatıyorum ben genellikle :D

    YanıtlaSil
  2. Evet Şenay kelimeleri dikkatli seçmek önemli:-)

    Bende de tv hiç açık olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Ayyy o tv olayı bende çok sinir olurum ben seni görmeye geldim tv izlemeye değil dimiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle Nesrin, oturup evimde izlerdim aksi halde, rahat rahat:-)

    YanıtlaSil
  5. Korkuları dillendirmek süpermiş :)
    Ay çok güzel olmuş cevapların ama :))

    YanıtlaSil
  6. Negatif şeyleri dillendirmeyi hiç sevmem Şeyma:-) Teşekkür ederim canım:-)

    YanıtlaSil