Emenem

Temmuz 31, 2014

Zeyfi "Ben de kim gidiyor bu yere diye düşünüyordum, demek sizlerdiniz o :)" dedi.

He canım, bizim gibi çocuklular gidip manasızca bir ton para verip çıkıyor diye cevapladım.








Gözü dönmüş Bilgiç... Yanımızdaki iki Çinli kız gülerek baktılar ona. Kendi şekerleri naylonun dibinde ince bir çizgi halindeydi, bizimkisi ikinci torba için istekte bulunuyordu...


İkinci torbayı almadık tabii ki ama şeker makinası ile battaniyeye yaptıkları indirimden ne kadar fazla doldurduğumuzu anladık :)

Ah, Madame Tussauds, kapında o kadar kuyruk olmasaydı, bu mağazaya girmezdim ben :)

Neyse, dönelim artık , bugünlük bu kadar kazık ay pardon gezi yeter :)






Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. ne güzel kareler bunlar, kazıkları boş ver:))

    YanıtlaSil
  2. Biz de öyle yaptık zaten Sevda, şekerleri de bayram şekeri olarak hepinize ikram ettik en azından:-)

    YanıtlaSil