Ekosistem :-)

Temmuz 13, 2014


Malum akşam yemeği saati geç oluyor. Yemekte misafir de olunca akşamdan masanın altını süpüremiyorum. Sabah kalktığımda ise süpürecek bir şey bulamıyorum:-) Onca kırıntı nereye kayboluyor dersiniz:-)

Evin minik misafirleri sabaha kadar hepsini götürmüş oluyor. Bu sabah biraz geç kalmışlar iş üzerinde yakaladım onları.

Yok yakalamadım, fotoğraflarını cekip bıraktım :-)  Mutfak tezgâhının üzerine çıkmadıkları sürece pek ellemem kendilerini zaten, kardeş kardeş geçinip gidiyoruz:-)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ben olsam hiç acımazdım ama sen en iyisini yapmışın :D

    YanıtlaSil
  2. hımm sayıları artarsa sıkıntı olabilir bazen çok sinir bozucu olabiliyor...

    YanıtlaSil
  3. Tezgahtakilere acımıyorum da yerdekilere dokunmuyorum, onlar da çok değil zaten Şeyma:-)

    İzmir'de tezgâhı kurtaramıyordum, koca tencere yeni pişirdiğim yemeği dökmek zorunda kaldığımı bilirim Özii, haklısın o sırada bayağı can sıkıcı oliyor:-)

    YanıtlaSil