Noel Baba'dan Yılan ve Lego Dileyen Tiplerle Birlikteyim Anacım Daha Ne Diyeyim Ben :-)

Haziran 26, 2014

Demre'ye girdiğinizde ilerde yol levhası gördük. Sol taraf Noel Baba Kilisesi, düz gidince Myra. Dönüşte Noel Baba'ya uğrayarak gideriz dedik ama dönüşte levhayı bulamadık, bulduğumuzda nereyi gösteriyor belli değildi. Yeniden ilk tabelaya ulaştığımızda birisine sorduk artık, meğer trafiğe kapalı yoldaymış kilise, aklınızda bulunsun. Kilisenin yol tabelasını görür görmez arabaya park yeri arayın canlarım:-)

Yıllar önce kendi halinde duran bu kilisenin çevresi tam bir turistik yer olmuş. Noel Baba hediyelik eşyaları yol boyunca sıralanmıştı:-) Yine müze kartla giriş yaptık. On liraya elektronik rehber aldık, gerçi uzun uzun dinledik diyemem, biz o sırada serinliğin tadını çıkartıyorduk:-)

Müzenin bahçesinde buluştu bizimkiler:-)

Artık Üçağız köyüne yaklaştık. Her ne kadar ilk kaptanımız dolu olsa da bizi yönlendirdiği Ali Kaptan bizi bekliyor.

On metrelik teknesi sadece bize ait. Hem de harika rehberlik yapıyor. Karnımız çok aç olduğundan biz Hassan'ın yerinde karnımızı doyurduk, yanımıza çayla yenilecek bir şeyler alarak öyle yola çıktık. Ama istesek teknede de ızgara yapıp servis edebiliyordu.

Bilgiç kral mezarlarına pek ilgi göstermiyor gibi:-)

Metos'un ağzı kulaklarında, suda karettalar var:-)

Kale Köy pek güzel gözükmüyor mu?

Şu Mehtap Pansoyon pek cazip geldi bize, belki bir sonraki sefere:-)

İşte, işte başını çıkartıyor:-)  Teknemiz duruyor, biz onu o bizi izliyor:-)

Geldik batık şehire.

Şu denize inen merdivenler en çok hüzünlü geliyor bana nedense..

Evlerin temelleri suyun altında gözüküyor.

Kuyuları gösteriyor Ali Kaptan, en çok onlara rastlıyoruz. Adadaki en önemli şey su belli ki.

Haç her zaman gözükmüyormuş, şansımıza ışık bize gösteriyor. Siz de bulabildiniz mi?

Liman suların altında.

Fotoğraflarda çıkmamış- ya da ben bulamadım henüz- ama keklikler vardı adada. Kaptanımız Kekova'nın adının buradan gelebileceğini söyledi. Bu yolculukta ikinci isim bilgisi oldu bu da bize:-)

Korsan Jack yerini almış:-)

Birileri teknesini bulmuş:-)

Yüzme molası, denizde çay keyfi ve keyifli saatlerden sonra Ali Kaptan ile oğlu Coşkun'a hoşcakal diyerek yolumuza devam ediyoruz. Ama önce gitmek isteyen olursa diye numarasını vereyim ben. 0535 224 99 02 Hem bilgili hem seviyeli, çok iyi bir insandı, tavsiye ederim.

Artık kalacak bir yer bulmaya geldi sıra. Oğluşlara sürprizimiz var:-)

1. kale köy çok güzel gözüküyor, batık şehir de öyle :)
    cocuklara ne sürpriz var bekliyorum :)

2. 86 yılında gezip tozmuştum oralarda handan,
    bak gidesim geldi yine:)
    sen çok iyi bir rehbersin:))
    teşekkürler paylaşımın için
    sevgiler

3. Kale Köy'e gelmeyi düşünüyorum ben de Bahar, bir kaç gün kaçamak yapıp kafa dinlemek için çok güzel olabilir:-) Bilgisayara ulaşırsam sürprizi göstereceğim :-)

Çocuklara göstermek derdimiz olmasa bir daha gitmek aklımıza gelmezdi bizim de Havva, ama iyi ki gitmişiz diyorum şimdi:-) Teşekkür ederim canım:-)

4. Gitmis gibi olduk arkadasim.senin anlatimina bayiliyorum.resimler harika.insallah bizde gideriz....simdi bir onceki postlarini okuyacagim.sevgilerimle.

5. sabah sabah içim açıldı yahu:)

6. Size yakın buralar Mehtap, gidin bence :)

Günaydın Bibis :)

7. Bak bu geziyi çok kıskanmaya başladım ben haberin ola :)

8. Yaa, evdeki legolar çoğu dükkanda yoktur ama bizimkinin iştahı hiç kesilmiyor Nihalcim:-)