3 Haziran 2014 Salı

İmam mı Olsaaaam Hatip mi..


Diyorum ki kendi kendime bundan daha fazla sinirlenemem her halde, ama hep yanılıyorum.

Sabah liseler için yeni tercih sistemini öğrendim... Tercihine girdin girdin, giremedin evine en yakın okullara yerleştiriliyorsun ( anadolu lisesi, fen lisesi gibi tercih ettiğin doğrultusunda ), yine olmadı en yakın imam hatip ne güne duruyor...

Ay adamlar da haklı tabi, bu kadar ölümlere en çok imamlara falan iş düşüyor bu memlekette...


 Bknz

6 yorum:

  1. vallahi çocuk doğurmayacağım bu ülkede yeminlen...bu ne yaaa...yeter artık, imamınıza da hatibinize deee...aaaaa

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar imamı nerede istihdam edicez yahu? Memlekete teknik eleman da lazım niye meslek liseleri yerine bu kadar imam hatibe yükleniyorlar anlamak mümkün değil.

    YanıtlaSil
  3. Lâzım değil teknik eleman, Allah'a emanet o işler Selen:-)

    YanıtlaSil
  4. hepsi din insani, "Allah korkulari" var, dolayisiyla otomatikman iyi ve dogru insnlar yeistiriyorlar, asla calmaz cirpmazlar, yanlis birsey yapmazlar, vicdanlidirlar....ay say say bitmez yahu.
    Yani söylenmeyin, carpilceksiniz...aaa!




    (Burhan Altintop edasiyla: amaaaan, ppffff!!)

    YanıtlaSil
  5. Pek korkuları yok bunların, rezerve her halde öte tarafta yerleri diye düşünmüyor değilim Ayşecim:-)

    YanıtlaSil