Güya Kılımı Kıpırdatmayacaktım:-)

Haziran 22, 2014

Can'ın bir hafta izni oluyor, biz de o sürede koşturmayıp bir yerde yatarız, denize girip çıkarız diyorduk ama izin on iki gün okunca o kadar da oturamayacağımıza karar verdik ve yollara düştük.

Yaşasın içimdeki yerinde duramayan kurtcuk hâlâ oradaymış diye sevinmedim değil. Arada topallasam da hiçbir şeyden geri durmadım, mutluyum gururluyum:-)

Sabah kahvaltıya dışarı çıktık. Çakırlar diye bir yer varmış Antalya'da, oraya gittik. Girdiğimiz restorant'ın ismini bilmiyorum ama at çiftliğiydi aynı zamanda. Yer minderli ahşap platformlar güzeldi de yan tarafı beton yapıp düğün alanı yaratmışlardı, sevmedim o kısmını pek. Kahvaltı güzeldi, kahvaltılıkların çoğunu yemeyen Bilgiç' e onun yediklerinden daha fazla koyarak tabak hazırlamaları daha güzeldi:-)

Ben de ata binmiştim ama çeken kimse olmadığından toplamda beş dakika süren bu stresli işin bir delili yok elimde:-)

Bir gece önce köpekle kafa tokuşturmayı başaran Bilgiç oğlum burada da attan düşmek suretiyle " Ben zaten ineceğdim" şeklinde inerek ödümüzü kopartsa da en küçük atı seçtiğimize şükredip, dondurmayla oğlumuzun kırılan gururunu onarıp yolumuza devam ettik:-)

Yeniden yollara düşmek zamanıydı artık. Çıralı'da otelimiz bizi bekliyordu:-)

Tabi Çıralı'ya giderken Phaselis'i es geçmek istemedim. Biz buralara 17 yıl önce, balayımızda gelmiş, araba kiralayıp her yeri gezmiştik gerçi ama doğrusu halimize çok güldük:-)

-Hayatım Phaselis'e gidelim, oğluşlar çok sever.
-Emin misin, orada bir şey yoktu pek.
- Eminim tabi, hem nasıl bir şey yoktu. Kocaman tiyatrosunu unuttun mu?

Şunu anladım ki Can balayında beni izlemekten pek etrafa bakmamış anacım, ahanda şu yere bir şey yoktu dedi ya: D

Bir yarımadada yer alan Phaselis'le ilgili şuraya bakabilirsiniz, ben uzun uzun anlatmayacağım.  Yalnız mayonuzla gitmenizi kesin tavsiye ediyorum, bizim gibi sıcak başınıza geçmiş ve yorulmuşken kendini denize atanlara bakıp iç cekmeyin sonra:-)

GENEL BİLGİLER
Adres : Phaselis Örenyeri - Tekirova - ANTAL YA
 Antalya Müzesi Telefon: 0242 2385688-89
 Ziyaret Saatleri : Nisan -Ekim 09.00-19.00
Phaselis Örenyeri Giriş Ücreti: 8 TL
 NOT:Kasim-Mart 08.30-17.00 Örenyeri haftanın her günü ziyarete açıktır.

(Bizim geçen seneden müze kartımız vardı, sanırım onu kullandık. 18 yaş altı çocuklar zaten ücretsiz)

Yavrucuklarım buldukları her yıkıntıya tırmandılar. Pek yakında kara listeye alınacağız mâaile:-)

Düz yoldan çıksalar olmaz, inatla tırmanacaklar. Tatilin sonlarına doğru dakika başı dikkatli olun dememin bir manası olmadığına karar vererek susmaya çalıştım ama bu daha ilk gün. Dikkat et oğlum!

Nasıl güzel çam kokuyor bilseniz..

İyi ki gelmişiz :) Çam ağaçlarının altındaki kafede bir şeyler içtikten sonra artık otelimize gidebiliriz :)

1. Çok güzeL. Ve sen de çok eğlenceli anlatıyorsun. Oğlunu çok sevdim, ben zaten inecektim ha, ehehe :))

2. oh oh ne de iyi yapmışsınız . At olayına da kıymamam ya ama olur artık böyle şeyler :)

3. Oluyor işte Nesrin, neyse ucuz atlattı:-)

4. Yasasinnnn, Handan geri dönmüs!:)

Simdi ise gitmem lazim, hemen bi merhaba deyip gecmek zorundayim ama aksam dönünce rahat rahat inceliyecegim yazilarini ve fotolari Handan'cim, meraktan ölüyorum:)
    Cok öptüm ve hosgeldin!

5. Hoş buldum Ayşecim, yavaş yavaş yazıyorum sıkmamak için, bir sürü fotoğrafım var:-)

6. Çok büyük ve çok güzeldi Nihal:-) Bir şey yoktu pek yani:D

7. ne güzel yerler, valla çok hoş anlatıyosun :))

8. hoş geldin canım,resimler çok güzel..devamını bekliyoruz...sen gezmelerdeyken kimseler girmedi blog yazmaya gibi geldi. Handan gelsede şenlense buralar dedim...

9. "Zaten inecektim"...cok güldüm yaa, oyy yerim onu ben, kiyamam:)

Ama "kooooskoca" basbakanlar bile düsüyor attan, ne olacak ki:)

(Ama biz yine de o amcayi örnek almayalim cocuklar sakin onun yaptiklarini evde denemeyiniz lütfen):))

Ben bu tatil yazlarina ve fotolarina bayi-li-yo-rum! (yemek resimlerini ayriyeten dile getirmeme ger yok sanirim, sen anladin onu):)

Nekadar resim varsa hepsini gönder gelsin Handan'cim, cok keyifli oluyor izlemesi:) Hele simdi bizi tatil yaklasiyor ya, gördükce icim br hos oluyor, heyecan basiyor ve cok seviniyorum TR'ye geliyoruz yakinda diye.

Evet...simdi devamini merakla bekliyorum, cekirdekleri hazirladim:)

10. Sağ ol Baharcım :)

Teşekkür ederim Günercim:-) Hoş buldum valla:-)

Hazırla hazırla Ayşecim, devamı gelecek:-)